Τα νέα σχέδια της εταιρείας αποκαλύπτει στο FoodLife ο Γιώργος Γραμματικάκης.

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Το ντεμπούτο της στην αμερικανική αγορά έκανε πριν από λίγους μήνες η κρητική εταιρεία, ΠασΤέλειον με το παραδοσιακό προϊόν της αλλά παράλληλα καινοτόμο ως προς τον τρόπο παραγωγής του, το παστέλι να φιλοξενείται στα ράφια καταστημάτων του Λος Άντζελες. Το χανιώτικο παστέλι που έχει ξεχωρίσει για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά και τον «αγνό» τρόπο παρασκευής του, αφού περιέχει μόνο ακατέργαστες πρώτες ύλες (μέλι, σουσάμι, ξηρά φρούτα), οι οποίες δεν δέχονται καμία επεξεργασία «αποκτά» πλέον φανατικούς θαυμαστές ανά τον κόσμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του FoodLife επόμενος σταθμός για την χανιώτικη εταιρεία είναι η Νέα Υόρκη, καθώς τα στελέχη της εταιρείας έχουν ήδη υπογράψει τις πρώτες δύο συμφωνίες για την πλέον απαιτητική αγορά με τους ίδιους να εξηγούν ότι η υφιστάμενη αγορά του Λος Άντζελες βοήθησε στο να «ξεκλειδώσουν» και νέες αγορές της αμερικανικής ηπείρου. Συγκριτικό πλεονέκτημα, δε, έδωσε στην εταιρεία όπως εξηγούν τα στελέχη της, η ανάπτυξη των βιολογικών προϊόντων στο ράφι που αποτελεί στρατηγική επιλογή των καταστημάτων και των επιχειρήσεων τονίζοντας ότι: «η κατανάλωση των βιολογικών αποτελεί μία κατηγορία, η οποία έχει πιστό κοινό.

Σκεφτείτε ότι από τους 17 κωδικούς που έχουμε στη προϊοντική μας γκάμα, οι δέκα είναι πιστοποιημένοι ως προς τις βιολογικές πρώτες ύλες τους. Αυτή τη στιγμή προσφέρουμε στην αγορά ένα πραγματικά ποιοτικό συσκευασμένο σνακ έχοντας παράλληλα αναπτύξει το δίκτυο των υφιστάμενων αγορών μας στο εξωτερικό (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο και Ελβετία), ενώ παράλληλα λειτουργούμε στην Ελλάδα μία υγιή επιχείρηση».

Νέο «vegan» παστέλι

Ωστόσο, η εταιρεία του Γιώργου Γραμματικάκη επεκτείνεται και ως προς τα προϊόντα της, με τον ίδιο να θέλει να προωθήσει έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής. Δημιούργησε λοιπόν τον πρώτο vegan κωδικό αντικαθιστώντας το μέλι με την μελάσα, ένα υποκατάστατο μελιού, ιδανικό για όσους ακολουθούν vegan διατροφή με 100% φυσική γλυκαντική ουσία. «Η “The Vegan” είναι η νέα ενεργειακή μπάρα του ΠασΤέλειον χωρίς ζωικά παράγωγα. Με την προσθήκη της υψηλής σε διατροφική αξία μελάσας δημιουργήσαμε ένα φρέσκο προϊόν με τζίντζερ και ξύσμα πορτοκαλιού. Πλέον η vegan διατροφή δεν θεωρείται απλώς μία τάση της κατανάλωσης, αλλά μία στροφή της ζήτησης που τείνει να παγιωθεί παγκοσμίως. Άλλωστε, εξ αρχής υιοθετήσαμε, ένα συγκεκριμένο μοντέλο παρασκευής των προϊόντων μας, δηλαδή με καθαρές πρώτες ύλες, χωρίς χημικά πρόσθετα, χρώματα και συντηρητικά. Έτσι, το να βγάλουμε στην αγορά ένα τέτοιο προϊόν ήταν θα έλεγα η φυσική μας συνέχεια » δηλώνει ο ιδιοκτήτης της ΠασΤέλειον, Γ. Γραμματικάκης. Να προστεθεί ότι η εταιρεία δημιούργησε πριν από λίγο καιρό και μία παιδική σειρά με βιολογικές μπάρες, οι οποίες είναι κατάλληλες για μωρά από 18 μηνών και άνω, μεταξύ των γεύσεων που ξεχωρίζουν είναι η καρύδα, η φράουλα και η μπανάνα.

πασΤέλειον

Από την κουζίνα της μαμάς… στα ράφια του εξωτερικού

Το ΠασΤέλειον ξεκίνησε από μία ιδέα του θείου του Γ. Γραμματικάκη, ο οποίος ήθελε να φτιάξουν παρέα με τον ανιψιό του, το δικό τους παστέλι στην κουζίνα της μητέρας του. Έπειτα από πολλές συνταγές και εκατοντάδες παραλλαγές έφτασε το 2006 να φτιάξει το δικό του εργαστήριο στα Χανιά παρασκευάζοντας το πρώτο παστέλι με άψητο μέλι. «Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ότι χρησιμοποιούμε άψητο το μέλι. Το μέλι που υπάρχει στο κλασικό παστέλι ψήνεται με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η θερμοκρασία πάνω από τους 40 βαθμούς και να χάνονται όλα τα θρεπτικά του συστατικά. Ουσιαστικά εμείς έχουμε δημιουργήσει ένα καινοτόμο τρόπο παραγωγής σε ένα παραδοσιακό προϊόν» καταλήγει ο επιχειρηματίας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις