Το ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει αυτή τη στιγμή το 15% του τζίρου της εταιρείας.

Επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ, η οποία θα έχει ως στόχο τον τομέα του last mile, δηλαδή την αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών από το logistics center της εταιρείας έως τον τελικό πελάτη – καταναλωτή, ετοιμάζει το Πλαίσιο. Η συγκεκριμένη επένδυση έχει ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από πλευράς της επιχείρησης με ταυτόχρονη αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες, οι οποίοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή την διαδρομή της παραγγελίας τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει αυτή τη στιγμή το 15% του τζίρου της Πλαίσιο ΑΕΒΕ.

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Γεράρδος, ανέφερε: “Η λογική μας δεν είναι να είμαστε απλά box movers. Γι’ αυτό και πρέπει να στηρίξουμε την εξυπηρέτηση μας με after sales service και να είμαστε δίπλα στον πελάτη συνέχεια”.

Ο κ. Γιώργος Γεράρδος δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει αυτήν την στιγμή η επιχείρηση εξαιτίας της εύθραυστης οικονομικής κατάστασης παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, τόνισε πως αυτή τη στιγμή στην αγορά εκτός από προϊόντα τεχνολογίας που αντιμετωπίζουν ζητήματα παραδόσεων λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών και της έλλειψης σε κοντέινερ, υφίστανται επίσης ορισμένες ελλείψεις και στις λευκές συσκευές, δεδομένου ότι πρόκειται για ογκώδη προϊόντα με περιορισμένες δυνατότητες αποθήκευσης.

Αναφορικά με τις λευκές συσκευές σημείωσε ότι σταδιακά αυξάνουν τη συμμετοχή τους στις πωλήσεις της εταιρείας, με το ποσοστό τους επί των συνολικών πωλήσεων να βρίσκεται στο κατώφλι του 10%, παρουσιάζοντας ωστόσο ευρύ πεδίο ανάπτυξης μέσα στα επόμενα χρόνια.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις