Πώς διαμορφώνουν την καταναλωτική συμπεριφορά οι παρούσες δυσμενείς συνθήκες.

Στα δύο χρόνια πανδημίας που άλλαξαν άρδην την συμπεριφορά των καταναλωτών ήρθε τώρα να προστεθεί και ο πόλεμος μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας με τις επιπτώσεις του να γίνονται φανερές και στην τσέπη των πολιτών. Οι συνθήκες αυτές διαμόρφωσαν νέες κατηγορίες καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ερευνών NielsenIQ.

Οι νέες κατηγορίες των καταναλωτών:

Αυτοί που δυσκολεύονται. Πρόκειται για όσους αντιμετώπισαν οικονομικές δυσκολίες τον πρώτο καιρό της πανδημίας, δυσκολίες, όμως, οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα.

Αυτοί που ανέκαμψαν. Πρόκειται για όσους αντιμετώπισαν οικονομικές δυσκολίες όταν ξέσπασε η πανδημία, αλλά τώρα έχουν ανακάμψει.

Οι επιφυλακτικοί. Δεν βίωσαν οικονομική ανασφάλεια, αλλά παραμένουν προσεχτικοί στις δαπάνες τους.

Αυτοί που δεν άλλαξαν. Δεν είχαν καμία συνέπεια στην οικονομική τους κατάσταση λόγω της πανδημίας και ούτε άλλαξαν το επίπεδο των δαπανών τους.

Οι ακμαίοι. Αποταμίευσαν χρήματα στη διάρκεια της πανδημίας και πλέον αισθάνονται οικονομικά πιο ασφαλείς σε σύγκριση με την προ Covid-19 εποχή.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η πολυπληθέστερη κατηγορία είναι αυτή των επιφυλακτικών με ποσοστό 38% και ακολουθεί με 23% η κατηγορία αυτών που βρίσκονται σε δυσκολία, όπως μεταδίδει το moneyreview.gr. Σχεδόν ένας στους πέντε (21%) ανήκει σε αυτούς που ανέκαμψαν, 12% είναι αυτοί που δεν άλλαξαν, ενώ ένα 6% αποτελεί η τελευταία ομάδα, αυτή των ακμαίων.

15η Μαρτίου: Ημέρα δικαιωμάτων των καταναλωτών ή ενός ατελείωτου Γολγοθά;

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις