Η εταιρεία θα προχωρήσει σε ανατιμήσεις στα προϊόντα εξαιτίας αυξημένου λειτουργικού κόστους.

Σημαντική αύξηση της κερδοφορίας, της τάξεως του 4,4 % σημείωσε η Pernod Ricard Hellas, με τα κέρδη μετά φόρων να εκτινάχθηκαν κατά 247,34% από τα 313.600 ευρώ στο 1 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία ανταπεξήλθε στην αυξημένη ζήτηση, μειώνοντας τα λειτουργικά της έξοδα και σημειώνοντας μεγάλο τζίρο παρά το lockdown.

Hποσοστιαία μείωση των πωλήσεών της σε σχέση με την προηγούμενη χρήση ήταν 4,1%, με τον τζίρο της εταιρείας να κυμαίνεται περί τα 29,9 εκατ. ευρώ από 31,1 εκατ. ευρώ (60,8 εκατ. ευρώ και 65,1 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα, αν υπολογιστεί και ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης).

Για την τρέχουσα χρήση (1/7/2021 – 30/6/2022) η διοίκηση της εταιρείας αναφέρει στη σχετική οικονομική έκθεση πως θα επικεντρωθεί στην αύξηση μεριδίων αγοράς σε μια αγορά οινοπνευματωδών ποτών που παρουσιάζει δυναμική ανάκαμψη, στην επένδυση σε εμπορικά σήματα προτεραιότητας, με στόχο τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία και τη στενή παρακολούθηση του κόστους, προκειμένου η Pernod Ricard Hellas να αντεπεξέλθει στην αύξηση της ενέργειας και τις γενικότερες προκλήσεις. Ακόμη, ως προτεραιότητες περιγράφονται και οι ασφαλείς πωλήσεις και η στενή παρακολούθηση των πιστωτικών κινδύνων, καθώς και η υλοποίηση δράσεων κοινωνικής ευθύνης, που θα υπογραμμίζουν την ευαισθησία της εταιρείας σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.

Όπως ανέφερε στα μέσα Φεβρουαρίου ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου Mathieu Lambotte , η Pernod Ricard Hellas αναμένεται να πραγματοποιήσει μέχρι το καλοκαίρι ανατιμήσεις σε όλο τον κατάλογο των προϊόντων της. Βασικός λόγος για αυτό είναι πως αυξημένο λειτουργικό κόστος της εταιρείας εξαιτίας της ακρίβειας στις πρώτες ύλες αλλά και την ενέργεια.

Eπίσης είχε αναφέρει πως εκτιμά ότι φέτος θα καταγραφεί μία σημαντική ανάκαμψη της κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών στη χώρα χάρη στον τουρισμό και ειδικά για την Pernod Ricard Ηellas περιμένει αύξηση πωλήσεων στην τρέχουσα χρήση, που λήγει στις 30 Ιουνίου, κυρίως χάρη στην ώθηση απ’ το κανάλι HO.RE.CA.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις