Wolt: Αποζημίωση στους διανομείς για την απόσταση pickup
Το αυξημένο κόστος των καυσίμων οδήγησε την εταιρεία να λάβει την συγκεκριμένη απόφαση.
Η εταιρεία διανομής Wolt ανακοίνωσε πως θα προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα αποζημίωση στους διανομείς της για την απόσταση pickup. Η απόφαση ήρθε λόγω του κόστους των καυσίμων που συνεχώς αυξάνεται και θέτει εμπόδια στην ομαλή εργασία των διανομέων. Η εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της:
“Λαμβάνοντας υπόψη το αυξημένο κόστος καυσίμων, η Wolt προσφέρει, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, αποζημίωση στους συνεργάτες διανομείς της για την απόσταση που διανύουν προκειμένου να παραλάβουν την προς διανομή παραγγελία από την επιχείρηση (pickup distance). Η αποζημίωση αυτή έρχεται να προστεθεί στην ισχύουσα αμοιβή των διανομέων που αφορά στην παράδοση της παραγγελίας από τη συνεργαζόμενη επιχείρηση προς τον πελάτη.
Στόχος της Wolt είναι να ενισχύσει την ικανοποίηση των συνεργατών διανομέων της, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο συνεργασίας που προσφέρει πλήρη ελευθερία στους συνεργάτες να επιλέγουν πότε, πού και για πόσο θα εργαστούν, καθώς και ποιες παραγγελίες αποδέχονται ή απορρίπτουν.
Οι συνεργάτες διανομείς της Wolt από τη στιγμή που θα αποφασίσουν να συνεργαστούν με την εταιρεία, μπορούν να ξεκινήσουν να δέχονται παραγγελίες και να κερδίζουν εισόδημα χωρίς κανένα περιορισμό. Αμείβονται με ξεκάθαρους όρους και όλες οι συναλλαγές καταγράφονται ηλεκτρονικά με αποτέλεσμα να υπάρχει πλήρης διαφάνεια. Στο πλαίσιο της τεχνολογικής καινοτομίας που έχει εισάγει η Wolt στην ελληνική αγορά συμπεριλαμβάνεται και το γεγονός ότι ήταν η πρώτη πλατφόρμα που πρόσθεσε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού φιλοδωρήματος τον Αύγουστο 2019, δίνοντας τη δυνατότητα σε πελάτες της να επιβραβεύουν με αυτό τον τρόπο τους συνεργάτες διανομείς.
To πλαίσιο συνεργασίας της Wolt με τους διανομείς ενισχύθηκε περαιτέρω τον Μάιο του 2021, με την παροχή εκ μέρους της εταιρείας 100% δωρεάν ιδιωτική ασφάλισης για όλους τους συνεργάτες διανομής. Στόχος της Wolt είναι να προσφέρει μια μοναδική και εξαιρετική υπηρεσία σε όλα τα μέρη που αξιοποιούν την τεχνολογική της πλατφόρμα: στους καταναλωτές, στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις καθώς και στους συνεργάτες διανομείς, δημιουργώντας μια αλυσίδα αξίας με θετικό αποτύπωμα για την ελληνική οικονομία”.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις