Ελληνική ένδυση: Αύξηση 46% στις λιανικές πωλήσεις και 33% στις εξαγωγές
Ωστόσο, ο κλάδος επηρεάστηκε αρνητικά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο από την ακρίβεια
Αύξηση καταγράφει ο κλάδος της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας στη χώρας μας το πρώτο δίμηνο του 2022. Πιο συγκεκριμένα οι λιανικές πωλήσεις της ελληνικής ένδυσης παρουσίασαν αύξηση 46% και οι εξαγωγές 33%, όπως επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).
Επίσης όπως υπογραμμίζει ο ΣΕΠΕΕ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα, λόγω των μέτρων που ίσχυαν για την αποφυγή διάδοσης της covid-19.
Αν και στο πρώτο δίμηνο φέτος οι λιανικές πωλήσεις της ελληνικής ένδυσης ανήλθαν σε 240 εκατ. ευρώ, από 164,5 εκατ. ευρώ στο πρώτο δίμηνο του 2021, ο ΣΕΠΕΕ αναφέρει, ότι «σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η πορεία του κλάδου κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση του κόστους της ενέργειας, την ακρίβεια και τον πόλεμο στην Ουκρανία».
Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, σύμφωνα με τον σύνδεσμο, η συνολική αξία τους στο πρώτο δίμηνο φέτος διαμορφώθηκε σε 412 εκατ. ευρώ, έναντι 309 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Κατά τον σύνδεσμο, οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση 26,5%, της κλωστοϋφαντουργίας 35%, ενώ του βαμβακιού «έτρεξαν» με ρυθμό +40%, λόγω της σημαντικής αύξησης της τιμής του.
Αύξηση 55% σημείωσαν στον πρώτο δίμηνο φέτος και οι εισαγωγές της αλυσίδας ενδυμάτων/κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίες όπως επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο σύνδεσμος, ανήλθαν σε 570 εκατ. ευρώ, από 368 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2021. Η αύξηση των εισαγωγών ενδυμάτων σημείωσε θετική μεταβολή κατά 51% και της κλωστοϋφαντουργίας κατά 67%, σύμφωνα με τον σύνδεσμο.
Διαβάστε επίσης: Έρευνα Glami: Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των μισών Ελλήνων
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις