Ταυτόχρονα, μείωση σημειώνεται στον Παγκόσμιο Δείκτη Καταναλωτική Εμπιστοσύνη

Με αργό ρυθμό φαίνεται πως ανακτούν την εμπιστοσύνη τους οι καταναλωτές  ευρωζώνη, παραμένοντας ωστόσο σε αρνητικό έδαφος. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που παρουσίασε η ευρωζώνη και μεταδόθηκαν μέσω Reuters, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην ευρωζώνη ενισχύθηκε κατά 0,9 μονάδες σε σχέση με τον Απρίλιο και ανήλθε στις -21,1 μονάδες τον Μάιο από -22 μονάδες έναν μήνα νωρίτερα.

Σημειώνεται ότι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters εκτιμούσαν ότι ο δείκτης που καταρτίζει η Κομισιόν για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ευρωζώνη θα διαμορφωνόταν αυτόν τον μήνα στις -21,5 μονάδες. Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης συνολικά, η καταναλωτική εμπιστοσύνη διολίσθησε την ίδια περίοδο κατά 0,4 μονάδες και διαμορφώθηκε στις -22,2 μονάδες.

Πώς διαμορφώνεται ο Παγκόσμιος Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Παγκόσμιος Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Ipsos αυτό το μήνα διαμορφώνεται στο 47,6, μειωμένος κατά τρία δέκατα της μονάδας από τον Απρίλιο. Είναι χαμηλότερο από ό,τι ήταν τον Φεβρουάριο, πριν από την εισβολή στην Ουκρανία, κατά 1,1 μονάδες.

Ο Παγκόσμιος Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης είναι ο μέσος όρος των Εθνικών δεικτών όλων των χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα. Η δόση αυτού του μήνα βασίζεται σε μια μηνιαία έρευνα με περισσότερους από 17.000 ενήλικες κάτω των 75 ετών από 23 χώρες που πραγματοποιήθηκε στην διαδικτυακή πλατφόρμα Global Advisor της Ipsos. Αυτή η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 22 Απριλίου και 6 Μαΐου 2022.

Διαβάστε επίσης: 

ΙΟΒΕ: Χαμηλές πτήσεις… για το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις