Ο κορυφαίος όμιλος καφέ, ανανεώνει τη συνεργασία του με το γαλλικό τουρνουά τένις έως και το 2025

Η Γαλλία θεωρείται στρατηγική χώρα και είναι η δεύτερη στην κατάταξη αγορά για τον όμιλο με έδρα το Τορίνο μετά την Ιταλία. Εκεί, άνοιξε το πρώτο του υποκατάστημα στο εξωτερικό πριν από 40 χρόνια, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σε μια προσπάθεια διεθνοποίησης, όπου σήμερα ο Όμιλος έχει φτάσει να δραστηριοποιείται σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, με δραστηριότητες σε 140 αγορές, 9 εργοστάσια παραγωγής σε 6 χώρες και πάνω από 4.000 συνεργάτες σε όλο τον κόσμο. Πρόσφατα, ο όμιλος Lavazza δεσμεύτηκε να ανανεώσει τη συνεργασία του με το τουρνουά Roland Garros έως και το 2025.

Με το Roland-Garros, η εταιρεία μοιράζεται επίσης αξίες που συνδέονται τόσο με τον κόσμο του αθλητισμού όσο και με την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εξ ου και η σημασία του γαλλικού τουρνουά μεταξύ των τεσσάρων Grand Slam στα οποία η Lavazza είναι υποστηρικτής.

RolandGarros, το εμβληματικό τουρνουά Grand Slam

Φέτος, η Lavazza επιστρέφει δυναμικά με 70 σημεία πώλησης, 300 μηχανές καφέ και 20 εξειδικευμένους baristas για τους θεατές του τουρνουά. Επιπλέον, υπάρχουν δύο γωνιές αποκλειστικά φτιαγμένες για Lavazza fans στο Παρίσι -που βρίσκονται στο Publicis Drugstore στα Ηλύσια Πεδία και στο περίπτερο του Roland-Garros στην Όπερα του Παρισιού- πωλούν διάφορα προϊόντα Lavazza που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για το τουρνουά.

 

Η Lavazzaτο Roland Garros και ο κόσμος του τένις: Μια κοινωνία αξιών  

Ο κόσμος του τένις και ο όμιλος Lavazza ενώνονται μέσω του κοινού τους γούστου και την αγάπη τους για αριστεία, καθώς και μέσα από μια κουλτούρα που καθοδηγείται από την αυθεντικότητα, τη ζωντάνια και την υπευθυνότητα. Αυτές οι εγγενείς αξίες που συνδέουν τις δύο μάρκες είχαν ως αποτέλεσμα η Lavazza να επιλέγεται ως επίσημος προμηθευτής καφέ από το 2011 για τις εκδηλώσεις Grand Slam, με παρουσία όχι μόνο στο Παρίσι αλλά και στο Wimbledon και το US Open. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Για να ενισχύσει τη συμμετοχή της στον κόσμο του τένις, η Lavazza πρόσθεσε τον Ιταλό παίκτη Jannik Sinner, 12ο στην παγκόσμια κατάταξη, στη λίστα των πρεσβευτών της.

Από το 2020, η Lavazza είναι επίσης Platinum Partner του Nitto ATP Finals 2021-2025 που διεξάγεται στο Τορίνο. Αυτή η σημαντική συνεργασία αντανακλά τον ισχυρό δεσμό μεταξύ της εταιρείας και της πόλης καταγωγής της, που χρονολογείται από την ίδρυση της Lavazza το 1895 και τη γέννηση του πρώτου ιταλικού καφέ εσπρέσο στην ιστορία.

«Η επένδυσή μας στον κόσμο του αθλητισμού είναι ευκαιρία στρατηγικής ανάπτυξης για τον Όμιλο Lavazza», δήλωσε ο Giuseppe Lavazza, Αντιπρόεδρος του Ομίλου. «Η συνεργασία με το Roland Garros για επτά χρόνια είναι σύμφωνη με τη στρατηγική διεθνοποίησης μας και εδραιώνει την παρουσία μας σε μια από τις πιο σημαντικές αγορές μας, προσφέροντας σε όλους τους λάτρεις του τένις την αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ σε όλες τις μορφές του. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανανεώσουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας με αυτό το τουρνουά, με το οποίο μοιραζόμαστε έναν κοινό στόχο: να μετατρέψουμε αυτό το διεθνώς διάσημο γεγονός σε μια μοναδική εμπειρία για τους θεατές».

«Τα εξαιρετικά αποτελέσματα του 2021 δεν είναι μόνο ένα σημαντικό ορόσημο για τον Όμιλό μας, αλλά και το εφαλτήριο για την αντιμετώπιση μιας εξαιρετικά περίπλοκης χρονιάς γεμάτη προκλήσεις. Η Γαλλία κατέχει μια εξαιρετικά περίοπτη θέση μεταξύ των διαφόρων αγορών μας. Τα συμπληρωματικά κανάλια διανομής μας και η στρατηγική απόφαση να έχουμε δύο ισχυρές μάρκες, τη Lavazza και την Carte Noire, οδήγησαν στην επιτυχία μας στο να γίνουμε ο νικηφόρος όμιλος και ο κορυφαίος παίκτης τόσο στο outofhome κατηγορία όσο και στο λιανικό εμπόριο», κατέληξε ο Giuseppe Lavazza.

 

Lavazza & Βιωσιμότητα: Στο Roland Garros, τα τελευταία αποτελέσματα μιας δέσμευσης σε οικογενειακές αξίες

  • 100% ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές για τα εργοστάσια της Ιταλίας, της Γαλλίας, του Καναδά και του Ηνωμένου Βασιλείου
  • Το 65% των συσκευασιών του Ομίλου είναι ήδη ανακυκλώσιμες και το 95% των βιομηχανικών απορριμμάτων ανακτάται
  • Αγοράστηκαν 830 χιλιάδες τόνοι πιστώσεων ρύπων άνθρακα για να αντισταθμιστούν οι εκπομπές που δεν μπορούν να μειωθούν και να επιτευχθεί ουδετερότητα άνθρακα για πέντε από τις βασικές σειρές προϊόντων του Ομίλου
  • 32 έργα βιώσιμης ανάπτυξης σε 20 χώρες με περισσότερους από 136.000 δικαιούχους μέσω του Ιδρύματος Lavazza

Με τη σύσταση του Ιδρύματος Lavazza το 2004, ο Όμιλος άρχισε να δίνει μια πιο συγκεκριμένη δομή στη δέσμευσή του για κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική βιωσιμότητα, η οποία ξεκίνησε με την υποστήριξη των κοινοτήτων παραγωγής καφέ μέσω μετρήσιμων έργων που ωφελούν πλέον περισσότερους από 136.000 καλλιεργητές καφέ σε 20 χώρες και τρεις διαφορετικές ηπείρους. Αυτά τα προγράμματα, που υλοποιούνται με τη συνεργασία παραγόντων της τοπικής κοινωνίας, έχουν ως στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της ποιότητας του καφέ και την προώθηση της επιχειρηματικότητας μεταξύ των καλλιεργητών βελτιώνοντας το βιοτικό τους επίπεδο, προωθώντας ταυτόχρονα την γυναικεία εργασία και τη συμμετοχή των νέων γενεών.

Τα τελευταία 20 χρόνια, δώσαμε ισχυρή ώθηση στη δέσμευσή μας για βιωσιμότητα. Το 2015 ήταν μια χρονιά-κλειδί, με την εθελοντική δημοσίευση της πρώτης έκθεσης βιωσιμότητας και την έναρξη ενός προγράμματος για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Εταιρείας, σε συνέπεια με την Ατζέντα για το 2030 των Ηνωμένων Εθνών και τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) που πρόκειται να εγκριθούν σύντομα.

Εάν σε κοινωνικό επίπεδο τα έργα που αναπτύσσονται μέσω του Ιδρύματος ενσωματώνονται ολοένα και περισσότερο διεθνώς σε επίπεδο Ομίλου, η δέσμευση της Lavazza στην αλυσίδα εφοδιασμού ορίζεται από μια στρατηγική περιβαλλοντικής βιωσιμότητας που οργανώνεται σε τρία επίπεδα δράσης βασισμένη σε μια επιστημονική προσέγγιση:

  1. Μέτρηση επιπτώσεων με το 100% των μονάδων παραγωγής που καλύπτονται από εκτιμήσεις περιβαλλοντικών επιπτώσεων
  2. Σχέδια μείωσης των επιπτώσεων, χάρη στα οποία το 100% της ενέργειας που χρησιμοποιείται στα εργοστάσια της Ιταλίας, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και του Καναδά προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Το 65% των συσκευασιών του Ομίλου είναι ήδη ανακυκλώσιμες, όπως και το 95% των εύκαμπτων συσκευασιών. Το 95% των βιομηχανικών απορριμμάτων ανακτάται ενόψει της κυκλικής οικονομίας, με την εταιρεία να στέλνει 3.000 τόνους απορριμμάτων καφέ για την παραγωγή οργανικών λιπασμάτων από τρίτους.
  3. σχεδιάζει να αντισταθμίσει τις υπολειμματικές εκπομπές ισοδύναμου CO2 που δεν μπορούν να μειωθούν, μέσω έργων αγοράς πίστωσης άνθρακα που υπόκεινται στα πιο αυστηρά διεθνή πρότυπα και προέρχονται από προγράμματα αναδάσωσης, βιώσιμης γεωργίας και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις αναπτυσσόμενες χώρες, με τα ακόλουθα αποτελέσματα:
  • Αγοράστηκαν 830 χιλιάδες τόνοι πιστώσεων άνθρακα για να αντισταθμιστούν οι εκπομπές που δεν μπορούν να μειωθούν
  • Πάνω από 900.000 εκτάρια δασών προστατεύονται, 270.000 τόνοι εκπομπών CO2 εξοικονομούνται και 37.000 άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε πόσιμο νερό
  • Επιτεύχθηκε ουδετερότητα άνθρακα για πέντε από τις βασικές σειρές προϊόντων του Ομίλου

Αυτή η δέσμευση αναγνωρίζεται διεθνώς και το 2022 ο Όμιλος Lavazza ήταν και πάλι μία από τις 100 πιο αξιόπιστες εταιρείες στον κόσμο σύμφωνα με την κατάταξη «2022 Global RepTrak®» που δημοσιεύτηκε από την The RepTrak Company, η οποία ειδικεύεται στη μέτρηση της εταιρικής φήμης όσον αφορά το κοινό. Είναι η πέμπτη ιταλική επιχείρηση στην κατάταξη και η μόνη εταιρεία στο Top 100 που δραστηριοποιείται στον τομέα των ποτών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις