Μέλισσα: Νέα επένδυση 5,64 εκατ. στη Λάρισα
Το υπάρχον συγκρότημα μύλου-μακαρονοποιείου της εταιρείας στη Λάρισα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια
Eπενδυτικό project ύψους €5,643 εκατ. της εταιρείας Μέλισσα-Κίκιζας εντάχθηκε στον Αναπτυξιακό Νόμο και στο καθεστώς «Ενισχύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού». Το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας αφορά στην επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής στη Λάρισα, κατά 70.000 κιλά/ημέρα, προϊόντων μακαρονοποιείου με την προσθήκη νέας γραμμής παραγωγής (τύπου κοφτών) ζυμαρικών. Η επένδυση αυτή θα ενισχυθεί κατά €1,975 εκατ. με τη μορφή της φορολογικής απαλλαγής.
Υπενθυμίζεται ότι το 2018 ξεκίνησε η ανέγερση του νέου μύλου για σιμιγδάλι στη Λάρισα, μια σημαντική επένδυση συνολικού ύψους €13 εκατ., με στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας του μακαρονοποιείου.
Σημειώνεται ότι το καθετοποιημένο συγκρότημα μύλου-μακαρονοποιείου, το οποίο βρίσκεται στη Λάρισα (στο 5ο χλμ. Λάρισας-Φαρσάλων), από το 1974, καλύπτει έκταση 85 στρεμμάτων και αποτελεί όχι μόνο από τα πιο σύγχρονα καθετοποιημένα συγκροτήματα μύλου-μακαρονοποιείου στην Ευρώπη, αλλά και το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια. Κατασκευασμένο με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές προδιαγραφές, το συγκρότημα επιτυγχάνει ετήσια παραγωγή που ξεπερνά τους 55.000 τόνους ζυμαρικών, ενώ η δυναμικότητα υπερβαίνει τους 90.000 τόνους ετησίως. Η συνολική κτηριακή κάλυψη της μονάδας είναι 30.000 τ.μ., με αποθηκευτική χωρητικότητα 10.000 παλετών.
Η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας
Η εξαγωγική δραστηριότητα της ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ξεκίνησε τη δεκαετία του ’70 και σήμερα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στρατηγικούς πυλώνες της εταιρείας. Με παγκόσμια παρουσία σε περισσότερες από 45 χώρες, οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 25% του συνολικού ετήσιου τζίρου ακολουθώντας μια συνεχή ανοδική πορεία.
Στοχεύοντας στη στρατηγική τοποθέτηση και ανάπτυξη των μαρκών στις χώρες ανά τον κόσμο, το τμήμα εξαγωγών είναι επανδρωμένο και λειτουργεί με ξεχωριστά τμήματα marketing και πωλήσεων με σκοπό την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης των πελατών και την δημιουργία ολοκληρωμένων πλάνων επικοινωνίας ανά χώρα με βάση τη δυναμική των αγορών και το προφίλ των καταναλωτών.
Μέλισσα: Τα προϊόντα
Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ εξάγει παγκοσμίως όλο το χαρτοφυλάκιο μαρκών της, αλλά και μία μεγάλη γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Τα brands Primo Gusto, Melissa, Stella και Βλάχα «ταξιδεύουν» σε όλο τον κόσμο, ενισχύοντας κάθε χρόνο το εξαγωγικό προφίλ της εταιρείας.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις