Αύξηση 467% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ το 2021
Το 34% των ετήσιων πωλήσεων αφορούσε την κατηγορία των φρέσκων τροφίμων.
Αύξηση 56% κατέγραψαν το 2021 οι πωλήσεις σε online σούπερ μάρκετ συγκριτικά με το 2020, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group. H συνολική αξία των ηλεκτρονικών αγορών άγγιξε τα €255 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Το 34% των ετήσιων πωλήσεων αφορούσε την κατηγορία των φρέσκων τροφίμων ενώ η κατηγορία των προϊόντων κατοικίδιων γνώρισε την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις.
Αύξηση στις πωλήσεις σε online σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα προτίμησαν οι καταναλωτές
Όσον αφορά στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών, οι σημαντικότερες μεταβολές αφορούν στις εξής:
+101% σε προϊόντα για κατοικίδια
+84% σε προϊόντα αρτοποιίας
+76% σε ποτά και αναψυκτικά
+75% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης
+69% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού
+68% σε φρέσκα τρόφιμα
+67% σε κατεψυγμένα τρόφιμα
+64% σε συσκευασμένα τρόφιμα
+51% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά
Αξίζει να τονίσουμε ότι κατά την διάρκεια του 2021, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,9 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78,20 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Περίπου τα 14 από αυτά τα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων. Η μείωση που καταγράφεται στον αριθμό των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε κάθε παραγγελία μαζί με την ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνει την πλέον τάση των καταναλωτών για διεκπεραίωση μικρότερων αλλά και συχνότερων παραγγελιών από το online κανάλι. Μάλιστα, οι online παραγγελίες συχνά φαίνονται να αποτελούν και συμπληρωματικές της φυσικής επίσκεψης των καταναλωτών στο Super Market, γεγονός που επιβεβαιώνει την πλέον εξοικείωση αλλά και προτίμηση των καταναλωτών προς το online κανάλι.
Σημαντικό στοιχείο της έρευνας υποδηλώνει πως το 39% της αξίας των παραγγελιών προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), σημειώνοντας μια αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το 2020.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις