Αύξηση τζίρου για περισσότερα από τα μισά e-shops μόδας της Ελλάδας το 2022
Αισιόδοξοι για το 2023 εμφανίζονται οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2022 για τα ελληνικά e-shops, σύμφωνα με το Fashion Year in Review, την ετήσια ανασκόπηση της ελληνικής αγοράς μόδας από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας GLAMI.gr. Συγκεκριμένα, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφερε αύξηση των εσόδων του, ενώ το 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Ταυτόχρονα, αισιόδοξοι εμφανίζονται οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει.
Ελληνικά e-shops: Οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν το 2022
Πληθωρισμός, ενεργειακή κρίση και γεωπολιτικές προκλήσεις μπορεί να μην κατάφεραν να γονατίσουν τα ελληνικά e-shops, ωστόσο τα επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό. Ο πληθωρισμός αποτέλεσε την περασμένη χρονιά κορυφαία πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν αμέσως μετά. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 50% των e-shop μόδας δηλώνει ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες. Η πλειονότητα των συνεργατών του GLAMI δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα. Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.
Την ίδια ώρα, η τεχνολογία παραμένει σύμμαχος στην ανοδική τροχιά αποτελώντας το μέλλον του fashion e-commerce, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοούν πως, επενδύοντας σε τεχνολογικές καινοτομίες, θα είναι σε ισχυρότερη θέση να επιταχύνουν τις δραστηριότητές τους όταν η αβεβαιότητα και η στασιμότητα υποχωρήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις