Εκτινάχθηκε το e-commerce στην Ελλάδα το 2022
Ηλεκτρονικές αγορές "ψηφίζουν" 7 στους 10 καταναλωτές
Χρονιά σταθμό για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα αποτέλεσε το 2022 με την χρήση του διαδικτύου να εκτοξεύεται και τις ηλεκτρονικές αγορές να ακολουθούν. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, αντιπρόεδρο GRECA και εκπρόσωπο για την Ελλάδα και μέλος ΔΣ της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Μάκης Σαββίδη, η χρήση του διαδικτύου στον γενικό πληθυσμό πέρυσι ξεπέρασε το όριο του 80%, με πάνω από το 70% αυτών να πραγματοποιούν κάποιου είδους ηλεκτρονική οικονομική συναλλαγή.
“Η εφετινή χρονιά θεωρείται από όλους τους παράγοντες της αγοράς, ως η πρώτη κανονική οικονομική και εμπορική χρονιά, καθώς ξεκινά χωρίς κάποιο περιορισμό και τροχοπέδη για την οικονομία, με μοναδική μαύρη σελίδα, τις πληθωριστικές πιέσεις ειδικά στον κλάδο των τροφίμων, που συνεχίζουν να ψαλιδίζουν το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών” επισημαίνει ο κ. Σαββίδης μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Επιπλέον, εκτιμά ότι και φέτος το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται στην Ελλάδα με μεγάλους ρυθμούς, “κυρίως λόγω της διακλαδικότητας της εμπορικής συμπεριφοράς του Έλληνα καταναλωτή. Συμπεριφορά κατά την οποία ο καταναλωτής κάνει έναν κύκλο μεταξύ αναλογικής και ηλεκτρονικής αγοράς για να ενημερωθεί και να καταλήξει στην τελική αγορά και αντίστροφα, γεγονός που υποδεικνύει ότι σιγά – σιγά γίνονται μη διακριτά τα όρια μεταξύ των δυο τρόπων αγοράς και σταδιακά ενοποιούνται”.
Την ίδια ώρα, η πιστότητα των Ελλήνων καταναλωτών προς το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία ξεπέρασε το 85% για το περυσινό έτος 2022, βάσει των ερευνών της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Europe), είναι μια ακόμη διαβεβαίωση ότι το εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να κερδίζει έδαφος.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις