Αυξήθηκε η δαπάνη χρημάτων για αγορές μέσω διαδικτύου το πρώτο εξάμηνο του 2022

Την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου κατέγραψε η Pricefox σε νέα έρευνα στην οποία χρησιμοποίησε στοιχεία από την Focus Bari. Η μελέτη επικεντρώθηκε στο πρώτο εξάμηνο του 2022 συγκρίνοντας τα στοιχεία με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Όπως έδειξαν τα στοιχεία, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν ο τρίτος επικρατέστερος λόγος χρήσης του διαδικτύου. Αυτό άλλαξε το πρώτο εξάμηνο του 2022, με τις ηλεκτρονικές αγορές να καταλαμβάνουν την 5η θέση.

Ένα πολύ σημαντικό εύρημα δείχνει πως οι Έλληνες αύξησαν τον μέσο όρο χρημάτων που ξοδεύουν online από 806 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε 869 ευρώ, το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Ποιες κατηγορίες προϊόντων βρίσκονται στην κορυφή των ηλεκτρονικών αγορών

Τα ρούχα, τα παπούτσια, τα ηλεκτρονικά είδη, τα καλλυντικά και οι ηλεκτρικές συσκευές παραμένουν οι 5 επικρατέστερες κατηγορίες ειδών στις online αγορές στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας μικρή πτώση, σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021. Οι μεγάλες αυξήσεις παρατηρούνται σε online κρατήσεις ξενοδοχείων (+177%), αεροπορικών εισιτηρίων (+133%), εισιτηρίων διασκέδασης (+231%). Η ασφάλεια αυτοκινήτου online παραμένει σε ποσοστά της τάξεως του 10%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις