GLAMI: Η αύξηση του online εμπορίου μόδας αναμένεται να ξεπεράσει το 10%
Ποιές είναι οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες ειδών μόδας.
Η ετήσια ανασκόπηση Fashion e-commerce, Year in review, που πραγματοποίησε η πλατφόρμα αναζήτησης για είδη μόδας Glami, κατέδειξε την αύξηση των online αγορών των ειδών μόδας μέσα στο 2021. Σε ευρύτερο πλαίσιο, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε αύξηση ύψους 1,010 δισ. ευρώ, αποδεικνύοντας ότι το online shopping κατέχει μεγάλο μέρος της “πίτας” της αγοράς των πωλήσεων.
Μάλιστα, αισθητή ήταν η αύξηση των πωλήσεων το 2021 σε σχέση με το 2020, που ήταν μια χρονιά στην οποία η αγορά ήταν “μουδιασμένη” εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, χωρίς ωστόσο η αύξηση αυτή να είναι δυνατή να επαναφέρει την αξία των πωλήσεων στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν την πανδημία.
Σύμφωνα με την έρευνα το GLAMI, οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων μόδας για το 2021 ήταν τα είδη ένδυσης και υπόδησης και συγκεκριμένα τα ανδρικά και γυναικεία sneakers, φορέματα και γυναικεία σανδάλια ενώ μία από τις κατηγορίες που σημείωσαν τη μεγαλύτερη μείωση είναι τα ανδρικά, γυναικεία και παιδικά αθλητικά ρούχα
Η μεγάλη πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα το 2022 δεν είναι άλλη από τον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται μεταξύ των διαφορετικών e-shops και η ανάγκη συνεχούς διαφήμισης των προϊόντων και διασφάλισης της ποιότητάς τους προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις