Τι αγοράζουν περισσότερο οι Έλληνες από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία;

Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσονται τα online φαρμακεία στην Ελλάδα. Τη ραγδαία ανάπτυξη σαφώς πυροδότησε η πανδημία και οι αυξημένες ανάγκες σε είδη υγιεινής και φροντίδας σε συνδυασμό με την τήρηση των μέτρων και την κοινωνική απόσταση.

Χειρουργικές μάσκες, συμπληρώματα διατροφής, βρεφικά είδη, καλλυντικά, γέμισαν τα ηλεκτρονικά καλάθια και συνέβαλαν στην άνθηση των online φαρμακείων.

Τα στοιχεία της Convert Group έδειξαν πρόσφατα ότι στο α’ εξάμηνο του 2022 οι αγορές από το συγκεκριμένο κανάλι αυξήθηκαν κατά 9%. Ανάλογη είναι η τάση και στην παγκόσμια αγορά με τα έσοδα στον κλάδο να εκτιμάται ότι θα πλησιάσουν τα 30 δισ. δολ. φέτος. Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών τα έσοδα των online φαρμακείων αναμένεται να παρουσιάσουν διψήφιο ρυθμό αύξησης σε ετήσια βάση την επόμενη πενταετία, με αποτέλεσμα να τείνουν σε διπλασιασμό μέχρι το 2027. Η ανάπτυξη της αγοράς, εκτός από τη συμβολή της πανδημίας, αποδίδεται και στον σταθερά αυξανόμενο αριθμό χρηστών smartphones και στην αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου, κυρίως σε αναπτυσσόμενες περιοχές, όπως Ασία-Ειρηνικός, Νότια Αμερική και Υποσαχάρια Αφρική.

online φαρμακεία

Pixabay

Τι αγοράζουν οι Έλληνες από τα online φαρμακεία

Στη χώρα μας, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό της αξίας των πωλήσεων της αγοράς online φαρμακείων προέρχεται από την κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (43%), οι κατηγορίες των προϊόντων υγείας, συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών, καθώς και βρεφικών και παιδικών ειδών συνεχίζουν να γνωρίζουν μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το α’ εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 παρατηρείται: αύξηση 64% σε προϊόντα υγείας (με τις χειρουργικές και φαρμακευτικές μάσκες αλλά και τα τεστ αντιγόνου να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία), αύξηση 40% σε βρεφικά και παιδικά είδη, 13% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, 8% σε διάφορα προϊόντα και 1% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.

Σημειώνεται ότι η συνολική αξία των online αγορών στα online φαρμακεία άγγιξε τα 134 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, σύμφωνα με την εκτίμηση της Convert Group από το δείγμα του eRetail Audit. 

Διαβάστε επίσης: Πώς οι ηλεκτρονικές αγορές επηρεάζουν την ψυχολογία των καταναλωτών

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις