Οι προτιμήσεις των καταναλωτών τη Black Friday 2021 σύμφωνα με το Public Group.

Smartphones, τηλεοράσεις, gaming κονσόλες, laptops από προϊόντα τεχνολογίας, πλυντήρια και κλιματιστικά από οικιακές συσκευές συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών κατά την περσινή Black Friday. Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν με βάση όσα κατέγραψε η ομάδα του Public Group για τη Black Friday 2021 και αφορούν αμιγώς ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο public.gr και το mediamarkt.gr κατά την περσινή Black Friday.

Οι βασικές τάσεις που παρατηρήθηκαν:

  • Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα: Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.

  • Οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones: Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).

  • Οι πιο hot ώρες: Από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ.

  • Οι πρωταθλήτριες περιοχές: Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα.

Η τεχνολογία ξεχώρισε στην online Black Friday

  • Η τεχνολογία στην κορυφή: Επαληθεύοντας την παράδοση της Black Friday, την τιμητική της είχε και το 2021 η τεχνολογία. Τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των online καταναλωτών, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.

  • Τα πιο hot tech brands ανά κατηγορία: Κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι εταιρείες Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo. Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung ενώ, αντίστοιχα, στα Bluetooth ακουστικά οι καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε Apple, Sony, Huawei και Xiaomi. Τέλος, στην κατηγορία φωτογραφικών DSLR τα brands Canon και Nikon αναδείχθηκαν νικητές.

Οι οικιακές συσκευές στην online Black Friday

  • Οι καταναλωτές ψήφισαν… καθαρά ρούχα: Σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών, οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, με τις κατηγορίες Morris, Pitsos, LG και Bosch να τρέχουν στις πιο γρήγορες… στροφές.

  • Άλλες οικιακές συσκευές: Στην κατηγορία των κλιματιστικών ξεχώρισαν οι εταιρείες Omnys, AUX, Bosch, Fujitsu, Inventor, Toyotomi, ενώ στην κατηγορία των αφυγραντήρων «νικητές» βγήκαν τα brands Inventor, Rohnson, Morris και Singer.

Διαβάστε επίσης: 

Black Friday: Αυτά είναι τα 10 προϊόντα που ψάχνουν από τώρα οι καταναλωτές

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις