Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 25,4 εκατ. ευρώ

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε το νέο σχέδιο εξωστρέφειας της ελληνικής γεωργίας με το όνομα “Εξωστρεφής Γεωργία”. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τον Ηλεκτρονικό Ανοικτό Άνω των Ορίων Διαγωνισμό για το Υποέργο 2 (SUB2) «Εξωστρεφής Γεωργία», της Δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Αγροδιατροφικού Τομέα» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».

Στόχος της δράσης είναι η ανάπτυξη της εξωστρέφειας της Ελληνικής  παραγωγής και του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της Ελληνικής Γεωργίας. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, θα επιστρατευτεί κάθε μέσο όπως η ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων για τον έλεγχο και την διευκόλυνση του κανονιστικού ελεγκτικού έργου αλλά και η υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών και πρωτοβουλιών για την προβολή του Ελληνικού σήματος, τον έλεγχο των ελληνοποιήσεων και τη σύνδεση των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων με τις αγορές του εξωτερικού.

Τα βασικά σημεία του σχεδιασμού είναι:

  1. Αναβάθμιση της πλατφόρμας Εξαγωγικού Εμπορίου «Easy Agro Expo». Αφορά στην αναβάθμιση του αμφιστρεφούς Πληροφοριακού συστήματος Easy Agro Expo, το οποίο λειτουργεί, με τη συνεργασία της ενιαίας κυβερνητικής πύλης gov.gr, ώστε να καταστεί το  ολοκληρωμένο εργαλείο της Ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης στο χώρο των αγροτικών  προϊόντων.
  2. Αμφιστρεφές σύστημα διαχείρισης δεδομένων εισαγωγών και ενδοκοινοτικού εμπορίου. Η Ε.Ε. έχει θεσπίσει τη λειτουργία του κοινοτικού συστήματος TRACES για την καταγραφή του συνόλου των εισαγωγών στα αντικείμενα αρμοδιότητας ΥΠΑΑΤ. Το σύνολο  των εισαγωγών ανά χώρα της Ε.Ε. καταγράφεται υποχρεωτικά στο ενιαίο κοινοτικό σύστημα.
  3. Αμφιστρεφές σύστημα Business Intelligence Εισαγωγών – Εξαγωγών. Το υποέργο θα προσφέρει μεγάλο εύρος υπηρεσιών, αφενός για την αναβάθμιση της εσωτερικής λειτουργίας του Υπουργείου και την υποβοήθηση λήψης αποφάσεων και αφετέρου για την ανάπτυξη υπηρεσιών εξωστρέφειας, προσφέροντας μεγάλο όγκο ανοικτών δεδομένων προς  τις εμπορικές επιχειρήσεις
  4. Εξωστρεφές Portal προώθησης Ελληνικών αγροδιατροφικών και γεωργικών προϊόντων με την αναβάθμιση του Portal Greek Farms. Το υποέργο προβλέπει την ανάπτυξη κεντρικού κυβερνητικού πολύγλωσσου (τουλάχιστον 8 γλώσσες) portal για την  προώθηση των ελληνικών προϊόντων αγροδιατροφικού χαρακτήρα
  5. Το συνολικό έργο και ιδιαίτερα οι δράσεις προβολής και διαφήμισης μέσω του portal Greek Farms προϋποθέτουν σχεδιασμό και εκτέλεση ψηφιακής ενημερωτικής καμπάνιας, ώστε το περιεχόμενο του portal να γίνει γνωστό και να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα το σήμα Greek Farms, τόσο στην Ελληνική όσο και στη Διεθνή αγορά. Για το σκοπό αυτό στο πλαίσιο του έργου θα αναπτυχθεί μελέτη marketing και ο Ανάδοχος θα αναλάβει την εκτέλεση του  διαφημιστικού πλάνου με τη μορφή Social & Digital Marketing.
  6. Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας που θα προταθεί θα περιλαμβάνει συνολικά τις στοχευμένες και εξειδικευμένες ενέργειες δημοσιότητας που θα υλοποιηθούν και τον χρονισμό τους, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι σκοποί του Έργου «Εξωστρεφής Γεωργία»

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 25,4 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης: 

Στα 106,8 εκατ. ευρώ o προϋπολογισμός για τα έργα αγροτικής οδοποιίας

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις