Η αγοραστική κίνηση αναμένεται να αναθερμανθεί ενόψει του πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού

Λιγότερες ποσότητες σε κρέας για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι αγόρασαν από τα κρεοπωλεία της χώρας, φέτος, οι καταναλωτές.
Η αγοραστική κίνηση τις μέρες των Χριστουγέννων ήταν μειωμένη κατά 15-20% σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών Ελλάδος, Σάββα Κεσίδη. Όπως εξηγεί ο ίδιος, παρά τις πιέσεις που υφίστανται στο διαθέσιμο εισόδημά τους οι καταναλωτές, διατήρησαν τις συνήθειες τους για το τραπέζι των Χριστουγέννων, επέλεξαν ωστόσο να περιορίσουν τις ποσότητες των αγορών τους  σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

«Ικανοποίηση δεδομένων των συνθηκών»

Οι επαγγελματίες του κλάδου, σύμφωνα με τον κ. Κεσίδη, δεδομένων των συνθηκών που έχει διαμορφώσει η ενεργειακή κρίση και η συνεχιζόμενη ακρίβεια εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την αγοραστική κίνηση των Χριστουγέννων. Αξίζει άλλωστε να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους η μείωση της κατανάλωσης στα κρεοπωλεία άγγιξε και το 35%.

Πλέον το βλέμμα τους στρέφεται στις αγορές των καταναλωτών για το εορταστικό τραπέζι της Πρωτοχρονιάς. Οι παραγγελίες είχαν ήδη ξεκινήσει να γίνονται από την Τρίτη ενώ η αγοραστική κίνηση στα καταστήματα αναμένεται να «ζεσταθεί» την Παρασκευή και το Σάββατο, Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκπρόσωποι του κλάδου έχουν εκφραστεί θετικά για το market pass,  με την επιδότηση του 10% των αγορών σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα τροφίμων, μεταξύ των οποίων και σε κρεοπωλεία, που θα εφαρμοστεί από τον Φεβρουάριο. «Έστω κι αν αποτελεί ένα μικρό ποσοστό των αγορών, είναι ένα βοήθημα για τους οικονομικά ασθενέστερους ενώ είναι θετικό το γεγονός θα μοιραστεί σε ολόκληρη την αγορά, σε όλα τα καταστήματα τροφίμων,  όχι μόνο στα σούπερ μάρκετ» σημείωνε ο κ. Κεσίδης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις