Κατηγορίες όπως μπισκότα, ψωμί και δημητριακά, παρουσίασαν διψήφια αύξηση

Το άνοιγμα των σχολείων φαίνεται ότι επηρέασε θετικά το οργανωμένο λιανεμπόριο. Η επιστροφή των μαθητών στα θρανία, “γέμισε” τις τσάντες του σούπερ μάρκετ με όλα τα απαραίτητα εφόδια κι έτσι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατακόρυφα. Σημειώνεται ότι το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, κινήθηκε σε καλύτερους ρυθμούς τη φετινή χρονιά σε σχέση με πέρυσι παρά τις ιδιαίτερα αυξημένες τιμές των τροφίμων κάθε κατηγορίας.

Σύμφωνα με την NielsenIQ, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων,  ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο σημείωσε αύξηση 11,1%. Οι μαθητές ήταν αιτία και αφορμή να γεμίσει λίγο παραπάνω το καλάθι του σούπερ μάρκετ με τους περισσότερους βέβαια γονείς να δυσκολεύονται πολύ να τα βγάλουν πέρα.

Άνοιγμα σχολείων λιανεμπόριο

unsplash

Τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση είχαν οι ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%, ενώ θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του bazaar (+3,8%).

Ειδικότερα για τα FMCGs, παρά την ανάπτυξη του τζίρου (+11,8%) στο σύνολο της αγοράς, οι όγκοι πωλήσεων παρουσίασαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης, στο +0,7%, υποδηλώνοντας ότι ο αυξημένος τζίρος προέρχεται από πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών, για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.

Κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό. Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.

Διαβάστε επίσης: NielsenIQ: Κατά 11% αυξήθηκε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις