Ανοιχτά θα παραμείνουν τα καταστήματα την Κυριακή 16 Ιουλίου

Ξεκίνησαν σήμερα οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούν το 50%, κυρίως σε είδη ένδυσης και υπόδησης.

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Αυγούστου, ενώ την προσεχή Κυριακή, 16 Ιουλίου τα εμπορικά καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά για να υποδεχθούν τους καταναλωτές.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (Ε.Β.Ε.Π.) και Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής (Π.Ε.Σ.Α.), Βασίλης Κορκίδης, εκφράζει την πεποίθησή του πως, ο εμπορικός κόσμος της Αττικής διατηρεί έντονα την αισιοδοξία του και έχει εναποθέσει τις ελπίδες του για μεγαλύτερη κατανάλωση από πέρυσι στις αυξημένες τουριστικές ροές, κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, όπου και οι τουρίστες θα μπουν στο άθροισμα του τζίρου με την «εισαγόμενη κατανάλωση».

Επίσης, επισημαίνει πως «η ένδυση και η υπόδηση, που έχουν την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις τακτικές εκπτώσεις, διατηρούν, από την αρχή του έτους, διπλό θετικό πρόσημο με +2% σε κύκλο εργασιών και +4% σε όγκο πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας ένα συγκριτικά χαμηλότερο ρυθμό αύξησης τιμών.

Το επιθυμητό είναι η σημαντική ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην αγορά
να συνεχιστεί τη θερινή περίοδο των εκπτώσεων, ώστε όλοι οι καταναλωτές να «εκμεταλλευτούν» τις συμφέρουσες τιμές και οι επιχειρήσεις λιανικής να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών και τον όγκο πωλήσεών τους.

Καλό καλοκαίρι με καλές πωλήσεις και καλές αγορές ! Το λιανικό εμπόριο, για μια ακόμη φορά, θα «βάλει πλάτη» για να ξεπεραστεί ο υψηλός πληθωρισμός στα τρόφιμα, με τον ΔΤΚ να επιμένει στο 10,4%. Ευελπιστούμε και φέτος, οι εκπτωτικές τιμές να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν τους καταναλωτές, ώστε να λειτουργήσουν συνδυαστικά, υπέρ εισοδήματος και τζίρου. Στόχος του λιανικού εμπορίου το φετινό καλοκαίρι είναι ο συνολικός τζίρος του διμήνου Ιουλίου- Αυγούστου να κινηθεί πάνω από τον περυσινό πήχη των 6 δις ευρώ και να φτάσει φέτος τα 7 δις ευρώ. Άλλωστε, στο λιανικό εμπόριο, οι τρέχουσες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 9,8%, με το ύψος των αποθεμάτων να αποκλιμακώνεται, ενώ η εξέλιξη των πωλήσεων το τελευταίο διάστημα δείχνει πως κυμαίνονται σταθερά στα 3,4 δις ευρώ μηνιαίως. Ένας ακόμη στόχος της φετινής περιόδου των εκπτώσεων είναι να καταφέρει ως «αντίδοτο» να περιορίσει τον «εθνικό πληθωρισμό» τουλάχιστον κατά μισή μονάδα».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις