Σημαντική αύξηση των πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού σε σχέση με πέρυσι

Σημαντική αύξηση σημείωσαν οι εξαγωγές της εταιρείας ΙΟΝ, γεγονός που συνέβαλε καθοριστικά στην αύξηση του τζίρου της. Σε επίπεδο εταιρείας, ο κύκλος εργασιών, παρουσίασε αύξηση κατά 2,54% ανερχόμενος σε 116,69 εκατ. ευρώ έναντι 113,80 εκατ. ευρώ για το 2020. Στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις στη χρήση 2021 παρέμειναν σταθερές και ανήλθαν σε 102,96 εκατ. ευρώ από 102,80 εκατ. ευρώ (+0,02%) το 2020.

Στις αγορές του εξωτερικού οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Η συνολική αξία των εξαγωγών ανήλθε σε € 13,73 εκατ. από € 11,00 εκατ. το 2020 (+24,81%). Την μεγαλύτερη κίνηση είχαν η Βουλγαρία, η Αίγυπτος, η Κύπρος, η Αλβανία, οι ΗΠΑ, η Λιβύη και η Ρωσία. Οι πωλήσεις στην Βουλγαρία με προϊόντα NUCREMA καθώς και οι εξαγωγές στην Ρωσία, καλύπτονται από την θυγατρική μονάδα του Ομίλου στη Σόφια. Το 41% του συνόλου των εξαγωγών ήταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το υπόλοιπο σε Τρίτες χώρες.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν το 2021 στο ποσό των 46,24 εκατ. ευρώ έναντι 45,41 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένα κατά 0,18% ενώ τα κέρδη προ φόρων ήταν 9,64 εκατ. ευρώ έναντι 9,23 εκατ. ευρώ τη χρήση 2020 αυξημένα κατά € 0,41 εκατ., συνεχίζοντάς την υψηλή κερδοφορία των τελευταίων ετών.

Τα χρηματικά διαθέσιμα το 2021 αυξήθηκαν σε 12,71 εκατ. από 8,33 εκατ. ευρώ το 2020 ενώ ο συνολικός δανεισμός της εταιρείας μειώθηκε κατά 1,93 εκατ. ευρώ στα 42,99 εκατ. ευρώ.

Τα νέα προϊόντα που λανσάρει η εταιρεία 

Η εταιρεία με επιμονή στη διαρκή εξέλιξη, παρήγαγε και κυκλοφόρησε το 2021 μεγάλη γκάμα προϊόντων σοκολάτας. Aναλυτικότερα λάνσαρε τα εξής:

1) Σοκολάτα ΙΟΝ ΓΑΛΑΚΤΟΣ “SMOOTH AND CREAMY”

2) Σοκολάτα ΙΟΝ ΓΑΛΑΚΤΟΣ “DOUBLE”

3) Σοκολάτα Γάλακτος BREAK ME CRUNCHY POP CORN

4) Σοκολατίνια “SELECTION”

5) Σοκολάτα ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ 60% ΚΑΚΑΟ

6) ION COMPOUND ΓΑΛΑΚΤΟΣ

7) ION COMPOUND ΛΕΥΚΗ

8) Σοκολάτα ΙΟΝ DARK “NO ADDED SUGAR” ME SUPER FRUITS

9) NUCREMA ION 30% ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΖΑΧΑΡΗ

10) ION PROTEIN CARAMEL

11) ION ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ “VEGAN”

12) ION ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΟΥ “VEGAN”

«Τα νέα προϊόντα είχαν πολύ θετική αποδοχή από τον καταναλωτή και την αγορά γενικότερα. Τα περισσότερα από αυτά έχουν ήδη καθιερωθεί και αναμένεται κατά την διάρκεια της τρέχουσας περιόδου να κινηθούν ανοδικά και να σταθεροποιήσουν την θέση τους στα σημεία πώλησης και στην προτίμηση των καταναλωτών» σημειώνει η διοίκηση στην οικονομική έκθεση ενώ σημειώνει, επίσης, πως κυκλοφόρησε πολλές προωθητικές συσκευασίες των προϊόντων της οι οποίες διατίθενται στο χονδρεμπόριο αλλά και πολυσυσκευασίες οι οποίες απευθύνονται στον τελικό καταναλωτή, κατά την διάρκεια δε των εορτών και προϊόντα με εορταστική και εποχιακή εμφάνιση. «Κατά την διάρκεια του έτους αναβαθμίσαμε την συσκευασία των προϊόντων, πραγματοποιώντας σειρά βελτιώσεων ώστε, αφενός να διασφαλίζεται η ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους και αφετέρου, να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η εικόνα των προϊόντων της εταιρείας» αναφέρει.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις