Μπαράζ επενδύσεων στον κλάδο τροφίμων
Με νέα προϊόντα απαντούν στην υγειονομική και ενεργειακή κρίση οι εταιρείες.
Του Δημήτρη Χριστούλια
Οι εκθέσεις FOOD EXPO, η HORECA και η ΕΞΠΟΤΡΟΦ αποτύπωσαν με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο την αλματώδη και συνεχή ανάπτυξη των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τροφίμων. Μετά από 2 χρόνια όπου οι εκθέσεις είχαν μπει στον «πάγο» εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης η επάνοδός ήταν ιδιαίτερα δυναμική.
Το FoolLife συμμετείχε είτε με περίπτερο είτε ως επισκέπτης και στην τρεις εκθέσεις, κάνοντας ρεπορτάζ καθ’ όλη τη διάρκειά τους. Συνομιλήσαμε με την πλειονότητα των εκθετών και διαπιστώσαμε για άλλη μια φορά ότι ο κλάδος των τροφίμων είναι ένας από τους πιο δυναμικούς της ελληνικής Οικονομίας. Από την μικρότερη μέχρι την μεγαλύτερη επιχείρηση πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις. Αρκετές εταιρείες δημιούργησαν νέα προϊόντα, νέες συσκευασίες, επένδυσαν σε μηχανολογικό εξοπλισμό και γραμμές παραγωγής, προχώρησαν στην πρόσληψη νέων εργαζομένων και παράλληλα αύξησαν τις εξαγωγές τους.
Μεγάλες εταιρείες τροφίμων πραγματοποίησαν σημαντικές επενδύσεις. Εταιρείες οι οποίες ακόμη και κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες συνεχίζουν να επιχειρούν αποδεικνύοντας ότι ακολουθώντας την σωστή στρατηγική μπορούν όχι απλά να σταθούν όρθιες αλλά και να αναπτυχθούν. Φυσικά, δεν είναι όλα ρόδινα. Και αυτό γιατί οι ελληνικές επιχειρήσεις «ταλαιπωρούνται» εδώ και πολλά χρόνια από τα μνημόνια, την υγειονομική και τώρα την ενεργειακή κρίση. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του FoodLife επιχειρήσεις του κλάδου αναμένεται να συμμετάσχουν και σε αρκετές από τις διεθνείς εκθέσεις, παρουσιάζοντας στις ξένες αγορές τα προϊόντα τους. Και όπως όλα δείχνουν υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να επιτύχουν σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις