Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, ο αριθμός των ατόμων ηλικίας άνω των 65 ετών παγκοσμίως αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί σε 1,6 δισεκατομμύρια έως το 2050

Η γαλλική εταιρεία γαλακτοκομικών Danone, ενισχύει τις επενδύσεις σε διατροφικά ροφήματα για καρκινοπαθείς και ηλικιωμένους, εκτιμώντας ότι η γήρανση του πληθυσμού θα ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η μονάδα ιατρικής διατροφής θα αποτελέσει μεγάλο μέρος των μελλοντικών προσπαθειών της Danone για ανάκαμψη, εφόσον ο διευθύνων σύμβουλος Αντουάν Ντε Σεν-Αφρίκ έχει αρχίσει να επαναφέρει την αύξηση των πωλήσεων προϊόντων όπως το εμφιαλωμένο νερό Volvic και το γιαούρτι Activia.

Η επιχείρηση γαλακτοκομικών και φυτικών προϊόντων, η οποία παράγει ροφήματα γιαουρτιού Actimel και γάλα σόγιας Alpro, παραμένει η μεγαλύτερη μονάδα της Danone, σημειώνοντας περίπου 14 δισ. ευρώ σε ετήσιες πωλήσεις. Όμως, η εξειδικευμένη επιχείρηση διατροφής – συμπεριλαμβανομένης της ιατρικής διατροφής – είναι πιο κερδοφόρα και αναμένεται να αναπτυχθεί ταχύτερα.

Ο τομέας αυτός παρασκευάζει ροφήματα γεμάτα πρωτεΐνες, θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, σχεδιασμένα να παρέχουν τροφή και να βοηθάνε στην υγεία του εντέρου για άτομα με ασθένειες, όπως ο καρκίνος που καταπολεμούν την απώλεια βάρους, καθώς και για ασθενείς που σιτίζονται με σωλήνα. Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, ο αριθμός των ατόμων ηλικίας άνω των 65 ετών παγκοσμίως αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί σε 1,6 δισεκατομμύρια έως το 2050.

«Ο πληθυσμός γερνά σε όλο τον κόσμο. Μαζί με αυτό, έρχονται όλα τα είδη των ασθενειών», δήλωσε ο Ντε Σεν-Αφρίκ στο γραφείο του στο Παρίσι. «Η Danone είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην ιατρική διατροφή. Είναι κορυφαία σε θέματα σίτισης μέσω σωλήνων και πολύ ισχυρή στην παροχή διατροφής σε καρκινοπαθείς. Αυτοί οι κλάδοι αναπτύσσονται πολύ γρήγορα».

«Οι επενδυτές εξακολουθούν να βλέπουν τη Danone ως εταιρεία γιαουρτιού και νερού», δήλωσε ο Γιούργκεν Έσσερ, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος αρμόδιος για τα οικονομικά. Αλλά η επιχείρηση ιατρικής διατροφής είναι το «πολύ καλά κρυμμένο μυστικό της Danone, το κόσμημα της εταιρείας», είπε.

Η ιατρική διατροφή σημειώνει πωλήσεις ύψους περίπου 3 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, που αντιστοιχεί σε πάνω από το 10% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Ενώ η μείωση των γεννήσεων στην Κίνα και την Ευρώπη μπορεί να έχει κακό αντίκτυπο στις βρεφικές τροφές της Danone, η γήρανση του πληθυσμού θα οδηγήσει στην ανάπτυξη προϊόντων όπως το Fortimel», δήλωσε ο Ζαν-Μαρκ Μαγκνοντέ, πρόεδρος της μονάδας εξειδικευμένης διατροφής.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις