Νέα έρευνα της YouGov Profiles από την Focus Bari

Τη σχέση των Ελλήνων με τα τρόφιμα, την διατροφή και την επιρροή των social media  αποκαλύπτει η νέα έρευνα της YouGov Profiles από την Focus Bari.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

  • Ένας στους δύο Έλληνες συστηματικά προσπαθεί να χάσει βάρος, αξιόλογες αναλογίες ομολογούν «συναισθηματικό φαγητό» και ένας στους τέσσερις πιστεύει ότι για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.
  • Ενώ θεωρητικά γνωρίζουν ποια είναι η υγιεινή διατροφή, συχνά υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, ενώ γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.
  • Η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό σχετικά με τα ιδανικά σωματικά πρότυπα γι’ αυτό και οι καταναλωτές προτιμούν να βλέπουν «αληθινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι…
  • Το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencersστα social media!
  • H ανάγκη για οικονομία οδηγεί τους Έλληνες καταναλωτές σε έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις