Έρευνα: Ένας στους δύο Έλληνες προσπαθεί συνεχώς να χάσει βάρος
Νέα έρευνα της YouGov Profiles από την Focus Bari
Τη σχέση των Ελλήνων με τα τρόφιμα, την διατροφή και την επιρροή των social media αποκαλύπτει η νέα έρευνα της YouGov Profiles από την Focus Bari.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
- Ένας στους δύο Έλληνες συστηματικά προσπαθεί να χάσει βάρος, αξιόλογες αναλογίες ομολογούν «συναισθηματικό φαγητό» και ένας στους τέσσερις πιστεύει ότι για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.
- Ενώ θεωρητικά γνωρίζουν ποια είναι η υγιεινή διατροφή, συχνά υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, ενώ γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.
- Η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό σχετικά με τα ιδανικά σωματικά πρότυπα γι’ αυτό και οι καταναλωτές προτιμούν να βλέπουν «αληθινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι…
- Το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencersστα social media!
- H ανάγκη για οικονομία οδηγεί τους Έλληνες καταναλωτές σε έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις