Σνακ αντί για… φαγητό – Τι δείχνει παγκόσμια έρευνα
Για ποιους λόγους οι καταναλωτές δηλώνουν πως καταναλώνουν τακτικά σνακ
Τα παραδοσιακά γεύματα με σνακ, αντικαθιστούν όλο και περισσότεροι καταναλωτές παγκοσμίως ενώ πάνω από 7 στους 10 τα καταναλώνουν τουλάχιστον, δύο φορές την ημέρα.
Σύμφωνα με την παγκόσμια μελέτη «State of Snacking» η οποία πραγματοποιήθηκε από την Mondelēz International, σε συνεργασία με το The Harris Poll σε 12 χώρες, το 55% των καταναλωτών αναφέρει μεγαλύτερη πιθανότητα να φάει ένα σνακ και στις τρεις τυπικές ώρες γευμάτων.
Το 78% των καταναλωτών αναφέρει ότι αφιερώνει χρόνο για να γευτεί απολαυστικά σνακ, ενώ η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν σνακ για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες στη ζωή τους. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών δήλωσε ότι τα καταναλώνει τακτικά για να ανταμείψει τον εαυτό του (78%) και για μια αίσθηση άνεσης (77%), συμπεριλαμβανομένης της συντριπτικής πλειοψηφίας των millennials (85% και για τους δύο λόγους). Επίσης, ποσοστό 67% θα αγόραζε λιγότερες από τις αγαπημένες του μάρκες παρά εναλλακτικές, ανεξάρτητα από το κόστος.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές καταβάλλουν προσπάθεια να είναι προσεκτικοί όταν καταναλώνουν σνακ, με το 78% να αναφέρει ότι χρειάζεται χρόνο για να τα γευτούν απολαυστικά. Πολλοί προσαρμόζονται επίσης σε μεγέθη μερίδων, λέγοντας ότι χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα καταναλώσουν (61%) και ελέγχουν τις διατροφικές ετικέτες στα σνακ πριν τα αγοράσουν (68%).
Τέλος λιγότεροι από τους μισούς (46%) λένε ότι αισθάνονται ένοχοι, όταν καταναλώνουν ένα απολαυστικό σνακ ή λιχουδιά.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις