Τι δηλώνει αποκλειστικά στο FoodLife, ο Γιάννης Καρυπίδης για την νέα σειρά προϊόντων της εταιρείας «Aegean Flavors».

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Να ξεναγήσουν τον καταναλωτή στις ομορφιές της Ελλάδας μέσα από ένα κουτί επιδιώκει το καινοτόμο ζευγάρι της Stayia farm, o Γιάννης Καρυπίδης και η Στέβη Θεοδώρου με το νέο τους εγχείρημα, μία σειρά δώρων με εκλεκτά τρόφιμα, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην FoodExpo, υπό τον τίτλο «Aegean Flavors». Έπειτα από μία επιτυχημένη πορεία που έχει καταγράψει η εταιρεία στον κλάδο των μελισσοκομικών προϊόντων, αφού έχει καταφέρει να εισχωρήσει και να κερδίσει τις εντυπώσεις σε 38 χώρες από την Κεντρική Ευρώπη, έως τη Νότια Κορέα αλλά και τον Καναδά, έρχεται τώρα να ενσωματώσει τα brand της εταιρείας κάτω από την ίδια «ομπρέλα».

Αρώματα και γεύσεις της ελληνικής υπαίθρου θα «κλείνονται» μέσα σε ένα κουτί, το οποίο θα περιέχει όλα τα premium προϊόντα της εταιρείας. Από την «Vasilissa», το μέλι για το οποίο έγινε γνωστή η εταιρεία από την Εύβοια, μέχρι την διάσημη παιδική σειρά «The bee Bros», η οποία αυτή τη στιγμή φιγουράρει στην κορυφή των πωλήσεων της Stayia farm αλλά και τα SuperBee, τις τρεις ξεχωριστές ποικιλίες μελιού με βασιλικό πολτό. «Το όραμά μας είναι να γίνουμε πρεσβευτές της ελληνικότητας στα πέρατα του κόσμου. Ουσιαστικά τα πακέτα δώρων έχουν διπλή στόχευση, τόσο την τουριστική αγορά θέλοντας να προωθήσουμε την ελληνική γαστρονομία, όσο και την περαιτέρω επέκταση μας στην εγχώρια αγορά δημιουργώντας εταιρικά δώρα. Τα προϊόντα που θα φιλοξενούνται στα κουτιά είναι τρεις ποικιλίες μελιού, τρία αρωματικά βότανα, θυμάρι, δενδρολίβανο και ρίγανη, λουκούμια, ελαιόλαδο και παστέλι. Τα κουτιά θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες ενώ θα παρέχουμε custom ιδέες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του πελάτη για τα εταιρικά δώρα» δηλώνει αποκλειστικά στο FoodLife, ο ιδιοκτήτης της Stayia farm, Γ. Καρυπίδης. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ήδη κλείσει την πρώτη της συμφωνία με τα Hellenic Duty Free Shops, αλλά και με πολλούς διανομείς σε διάφορα ελληνικά νησιά από την Κρήτη έως και τις Κυκλάδες.

Νέα επένδυση ύψους 4 εκατ. ευρώ

Η εταιρεία που ίδρυσε ο επιχειρηματίας με τη σύζυγο του το 2012 έχει καταφέρει να «πρωταγωνιστεί» στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στην εγχώρια αγορά και στο εξωτερικό προωθώντας τις δικές τους ιδιωτικές ετικέτες, ενώ το ζευγάρι δεν χάνει ευκαιρία να δημιουργεί και νέα προϊόντα με κυρίαρχο το στοιχείο της καινοτομίας αλλά και της ισχυρής τοπικής αναφοράς. «Μέσα στο 2022 θα προχωρήσουμε σε νέες επενδύσεις δημιουργώντας μία νέα εγκατάσταση, ύψους 4 εκατ. ευρώ. Εκεί θα μπούμε σε παραγωγή και άλλων προϊόντων, μία νέα μαρμελάδα με μέλι ενώ θα παράγουμε και τα παιδικά μας δημητριακά. Ουσιαστικά πρόκειται για μία καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής με ρομποτικά συστήματα και ένα πλήρες εξοπλισμένο εργαστήριο αναλύσεων, καθώς δίνουμε μεγάλη έμφαση στον ποιοτικό έλεγχο. Επίσης, η μονάδα θα είναι ενεργειακά αυτόνομη. Υπολογίζουμε να ξεκινήσει το 2022 και να έχει ολοκληρωθεί έως τον Αύγουστο του 2023» περιγράφει ο Γ. Καρυπίδης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις