O υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε στην ξεχωριστή σημασία του franchising.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κος Άδωνις Γεωργιάδης, απευθύνοντας χαιρετισμό κατά την 14η εκδήλωση απονομής των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE, ερχόμενος από τη Βουλή αμέσως μετά την ψήφιση του νέου αναπτυξιακού νόμου με συμμετοχή ρεκόρ 120 βουλευτών, σχολίασε την εικόνα της ελληνικής οικονομίας και των προοπτικών της ως εξαιρετική καλή, με το 2021 να κλείνει σύμφωνα με τον ΙΟΒΕ πολύ καλύτερα από τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις όλων και με το 2022 να ξεκινά από μία ιδιαίτερα καλύτερη αφετηρία από αυτή που περιμέναμε. Αφού αναφέρθηκε στις πρόσφατες εξαγορές των Pollfish και Viva Wallet, έδωσε τα θερμά του συγχαρητήρια στην διοργάνωσης της εκδήλωσης και στους βραβευθέντες και τόνισε την σημασία της οικοδόμησης της επιχειρηματικής συνείδησης για να ξεκολλήσουμε από τη μιζέρια του παρελθόντος.

Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι για να κάνουμε το μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, πρέπει να υπερασπιστούμε την ιδιωτική πρωτοβουλία την ιδιωτική οικονομία και κυρίως τα καλά παραδείγματα αυτής, και υπό την έννοια αυτή χαρακτήρισε αξιέπαινη την πρωτοβουλία των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην ξεχωριστή σημασία του franchising και τόνισε ότι έχει ζητήσει και θα ενταχθεί για πρώτη φορά το franchise στο νέο ΕΣΠΑ, ένα πάγιο αίτημα του κλάδου, εξαλείφοντας το μέχρι σήμερα ανταγωνιστικό μειονέκτημα που δημιουργούσε η εν λόγω εξαίρεση, εγκαθιδρύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο συνθήκες ισονομίας στην αγορά.

Η 14η εκδήλωση απονομής για τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2022 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2/2/2022 στο Gazarte, με τις αιγίδες των ΕΣΕΕ (Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας), ΕΒΕΑ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) και ΕΣF (Ελληνικό Σύνδεσμο Franchise), με κεντρικούς παρουσιαστές την δημοσιογράφο Χρύσα Φώσκολου και τον σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν με τις ομιλίες τους ο Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, ο, Χρήστος Κέλλας, Βουλευτής Λάρισας, ο Σταύρος Καφούνης, Β΄ Αντιπροέδρος ΕΒΕΑ και ο Θεόδωρος Καπράλος, Αντιπρόεδρος ΕΣΕΕ και Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.

Τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE 2022, με Μέγα Υποστηρικτή την Διεθνή Έκθεση ΚΕΜ Franchise, Χορηγό Επικοινωνίας το epixeiro.gr και το foodlife.gr με Σύμβουλο Marketing τον Θέμη Σαρανταένα, ανέδειξαν τα κορυφαία franchise brands σε 38 κατηγορίες διάκρισης, σε μια σειρά από διακεκριμένες ενότητες: Ultimate Franchise Brands, Οργάνωση & Αποτελεσματικότητα, Ειδικές Διακρίσεις, Προϊόντα, Οι Άνθρωποι του Franchising, Διαφήμιση & Marketing, Διαδίκτυο – Στρατηγική & Υλοποίηση, Υποστήριξη Δικτύου και Κλαδικές Διακρίσεις.

ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE

Τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE διοργανώνονται από το 2008 κατ’ έτος από το περιοδικό FRANCHISE BUSINESS με την υποστήριξη του Franchise.GR και αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό του franchising στη χώρα μας. Υποστηρίζονται από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου κλάδου και αποτελούν την κορυφαία εκδήλωση για το franchising στη χώρα μας, με στόχο την ενδυνάμωση και την περαιτέρω διάδοσή του, όπως και την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο.

Το κεντρικό μήνυμα της διοργάνωσης αφορούσε στην διαπίστωση ότι το franchising διατηρεί τα σκήπτρα της πλέον δυναμικής στρατηγικής ανάπτυξης, και ταυτόχρονα καθίσταται ως η απόλυτη έκφραση της επιχειρηματικότητας, και όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο διοργανωτής και εκδότης του περιοδικού FRANCHISE BUSINESS κ. Πλάτων Μαλλικούρτης «Φέτος, κατά την 14η διοργάνωσή τους, τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE ανέδειξαν τους κορυφαίους του franchising, σε μια λαμπερή γιορτή «για την Ελλάδα που αναπτύσσεται»! Επιβραβεύθηκαν οι πλέον αξιόλογες επιδόσεις και προβλήθηκαν οι σημαντικότερες πρωτοβουλίες και καινοτομίες των πρωταγωνιστών του κλάδου, φανερώνοντας τη δύναμη του franchising. Σας ευχαριστούμε για την πολύχρονη υποστήριξή σας και σας συγχαίρουμε θερμότατα για το επιχειρηματικό σθένος σας, με δέσμευση για συνεχείς επενδύσεις και καθολική υποστήριξη των franchisees σας, που οδηγεί στη δημιουργία επιτυχημένων επιχειρήσεων και σε νέες θέσεις εργασίας».

Οι αλυσίδες που διακρίθηκαν κατά την 14η εκδήλωση απονομής στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE ήταν ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ (BE SPOKEN FRANCHISE), WATT + VOLT (FAST GROWTH FRANCHISE), ΓΡΗΓΟΡΗΣ (TOP INNOVATIVE STORE DESIGN & BEST SOCIAL MEDIA STRATEGY), ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ (MOST INNOVATIVE CONCEPT), MR. PUFFS (BEST MASTER FRANCHISE), CULTIVOS COFFEE (MOST PROMISING FRANCHISE), BLYSSAFE (BEST START UP FRANCHISE), PISCINES IDEALES (BEST USE OF TECHNOLOGY), NOBACCO (BEST LOGISTICS STRATEGY), SENATUS (BEST INTERNAL ORGANIZATION), LANGANO (BEST FRANCHISE WORKPLACE), ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΤΣΗCRAZY FEAT (WOMAN FRANCHISOR), MR. GADGET (BEST URBAN FRANCHISE), AROMA GREEK ROASTERS (BEST CONCEPT RE – DESIGN), BRIDGE URBAN COFFEE ROASTERS (EXCELLENT BRAND AWARD), CURVES (MOST LOYAL NETWORK), SHELL (CUSTOMER ORIENTED FRANCHISE), GOODY’S BURGER HOUSE (SOCIAL RESPONSIBILITY), EVEREST (ECO FRIENDLY FRANCHISE), ALTEREGO (BEST RETAIL EXPERIENCE), BLOW HAIR (BEST VALUE FOR MONEY PRODUCT & SERVICES), BRAIN-O-BRAIN (MOST INNOVATIVE PRODUCTS & SERVICES), OJO SUN&GLASSES (BEST NEW PRODUCT LAUNCH), PALMIE BISTRO (TOTAL PRODUCT MIX), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΣΑΚΗΣ – BARISTI SPECIALITY COFFEE (BEST FRANCHISE MANAGER OF THE YEAR), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΡΑΦΟΓΛΟΥAVIN (BEST MANAGER OF THE YEAR), GERMANOS (BEST FRANCHISE TEAM), ALTERLIFE (BEST MARKETING STRATEGY), COFFEE ISLAND (BEST MARKETING CAMPAIGN), BEST FOR… (BEST CREATIVE & CAMPAIGN PROJECT), MEDUSA (BEST EVENTS STRATEGY), ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ (BEST ON-LINE STRATEGY), FUNKY BUDDHA (BEST CORE WEB STRATEGY), SO EASY EDUCATION (TOTAL FRANCHISE SUPPORT), ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ – AFTER SCHOOL (EFFECTIVE EDUCATIONAL PROCEDURES), όπως και η DELMOCCA (BEST COFFEE ROASTER) και η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΚΕΜ FRANCHISE (BEST FRANCHISE EVENT).

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις