Τα προϊόντα ήδη εξάγονται με επιτυχία σε περισσότερες από 10 χώρες

Με το βλέμμα στραμμένο στις διεθνείς αγορές, η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ συμμετείχε στην 37η Anuga, την κορυφαία διεθνή εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο, που διεξάχθηκε από τις 7 έως τις 11 Οκτωβρίου 2023, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Κολωνίας. Η φετινή παρουσία της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ θεωρείται ως η πιο επιτυχημένη συμμετοχή της εταιρείας σε Διεθνή Έκθεση, καθώς πραγματοποιήθηκαν πολλές και ουσιαστικές επαφές τόσο με νέους όσο και υφιστάμενους συνεργάτες.

Επισκέπτες και από τις πέντε ηπείρους είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να γευτούν τα προϊόντα Ελαιοπουλάκι® της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ, τα οποία ήδη εξάγονται με επιτυχία σε περισσότερες από 10 χώρες. Το Ελαιοπουλάκι®, το μοναδικό κοτόπουλο που τρέφεται με 100% φυτικές τροφές, με βάση το καλαμπόκι και αγνό ελαιόλαδο, εντυπωσίασε τους επισκέπτες της έκθεσης με τη πλούσια γεύση του, το χρυσαφένιο χρώμα του και τη ζουμερή υφή του.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επισκεπτών βρέθηκαν οι νέες βιώσιμες συσκευασίες Ελαιοπουλάκι ®(OliVchicken®), σχεδιασμένες ειδικά για τις αγορές του εξωτερικού, οι οποίες παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Anuga 2023, αποσπώντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια.

Μέσα από τη συνεπή παρουσία της στις μεγαλύτερες Διεθνείς Εκθέσεις, η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ στοχεύει τόσο στη διεύρυνση των αγορών στις οποίες εξάγει τη ναυαρχίδα των προϊόντων της, το Ελαιοπουλάκι®, όσο και στην αύξηση του ποσοστού των εξαγωγών της στο συνεχώς αυξανόμενο κύκλο εργασιών που καταγράφει η εταιρεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανοδική είναι η πορεία των πωλήσεων της εταιρείας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Χονγκ Κονγκ αλλά και τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης στις οποίες έχει ήδη παρουσία, με αποτέλεσμα να καταγράφεται σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις εξωτερικού, οι οποίες στο 9μηνο του 2023 έχουν ξεπεράσει το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις