ΑΒ Climate Hub: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος προετοιμάζει την εφοδιαστική αλυσίδα κατά της κλιματικής κρίσης
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην προστασία του κλίματος, θέτοντας τις βάσεις για πιο ανθεκτικές επιχειρήσεις και φροντίζοντας το περιβάλλον
Με γνώμονα τον περιορισμό των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου και την προστασία του περιβάλλοντος, η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιούργησε το ΑΒ Climate Hub, έναν ιστότοπο της εταιρείας, με στόχο να αφυπνίσει, να ενημερώσει και να προετοιμάσει την εφοδιαστική αλυσίδα για τη διαδικασία παρακολούθησης, στοχοθέτησης και δημιουργίας αναφοράς σχετικά με τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος. Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα της Κατηγορίας 3 (Scope 3) κατά 37% στο σύνολο της εφοδιαστικής της αλυσίδας έως το 2030 και ταυτόχρονα, μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050.
Προκειμένου να περιοριστεί η παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1,5 βαθμό Κελσίου – όριο που η Διακυβερνητική Επιτροπή για την κλιματική αλλαγή κρίνει ως ασφαλές – είναι αναγκαία η επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως τα μέσα του 21ου αιώνα. Ο στόχος αυτός περιλαμβάνεται και στη Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα, που υπεγράφη από 195 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Η βιομηχανία τροφίμων είναι υπεύθυνη για ένα σημαντικό ποσοστό των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου. Αυτή είναι μια μεγάλη ευθύνη, αλλά ταυτόχρονα και μια ευκαιρία βελτίωσης και συνεργασίας των μερών της εφοδιαστικής αλυσίδας προς όφελος του περιβάλλοντος.
Η δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος για μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα κατά 37% στο σύνολο της εφοδιαστικής της αλυσίδας έως το 2030, αλλά και να έχει καταφέρει μηδενικό αποτύπωμα μέχρι το 2050, αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Science Based Target (SBTi). Το SBTi, μια πρωτοβουλία των CDP, UN Global Compact, WWF και World Resources Institute, προτρέπει τους οργανισμούς και τις εταιρείες να θέτουν στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων με επιστημονική προσέγγιση. Οι οργανισμοί μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο SBTi για να επικυρωθούν και να εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί τους στόχοι.
Σε αυτήν την προσπάθεια, η ΑΒ Βασιλόπουλος καλεί όλους τους συνεργάτες και προμηθευτές της να θέσουν στόχους για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, παρακολουθώντας την πρόοδό τους σε ετήσια βάση. Στο πλαίσιο αυτό, ο ιστότοπος AB Climate Hub παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, που συνεργάζονται με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου να μετρούν τις εκπομπές αερίων σε όλο το φάσμα των λειτουργιών τους και να λάβουν μέτρα για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Σε αυτήν την κατεύθυνση, η εταιρεία πραγματοποίησε μία ενημέρωση προς τους συνεργάτες της, αναφορικά με τη δέσμευσή της, αλλά και τη βοήθεια που μπορεί να παρέχει το AB Climate Hub στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Το ΑΒ Climate Hub αποτελεί καθοριστικό βήμα για τις προσπάθειες και τις δεσμεύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος προς έναν βιώσιμο πλανήτη και σε αυτό το ταξίδι για την αντιμετώπιση της υπερθέρμανσής του, επιθυμεί οι προμηθευτές της να είναι συνοδοιπόροι.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις