Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι μαζί με τους ανθρώπους της να χτίζει μια κουλτούρα εμπιστοσύνης και αποδοχής, παρέχοντας ίσες ευκαιρίες

H Coca-Cola Τρία Έψιλον αναδείχτηκε για 4η συνεχή χρονιά «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα, σύμφωνα με την αξιολόγηση του διεθνούς θεσμού «Top Employers Institute», ξεχωρίζοντας για τη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού της. Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί επιβεβαίωση των άριστων πρακτικών και της σταθερής δέσμευσης της εταιρείας στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που επενδύει στην εξέλιξη και φροντίδα των ανθρώπων της, την ευελιξία και τη διαφορετικότητα.

Η Κωνσταντίνα Μπάρκα, People & Culture Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε: «Οι άνθρωποί μας είναι στην καρδιά όλων όσων κάνουμε. Στόχος μας είναι να παρέχουμε ένα υψηλού επιπέδου περιβάλλον εργασίας, όπου η καινοτομία, η εξέλιξη και η ανάληψη πρωτοβουλιών αποτελούν προτεραιότητα, δίνοντας πρόσφορο έδαφος στην απελευθέρωση της δημιουργικότητας των ανθρώπων μας. Είμαστε περήφανοι για όλους τους ανθρώπους μας, και για τον καθένα ξεχωριστά.»

Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι μαζί με τους ανθρώπους της να χτίζει μια κουλτούρα εμπιστοσύνης και αποδοχής, παρέχοντας ίσες ευκαιρίες προς όλους και ενισχύοντας τη διαφορετικότητα και την συμπερίληψη. Η ισορροπημένη εκπροσώπηση των φύλων στο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί για την εταιρεία στρατηγική προτεραιότητα.  Ενδεικτικά, το 60% της Ανώτερης Διοίκησης και το 40% των Διευθυντικών Στελεχών εκπροσωπείται από γυναίκες, ενώ δέσμευση της εταιρείας είναι έως το 2025 το 50% των διευθυντικών θέσεων να καταλαμβάνεται από γυναίκες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον που ο καθένας μπορεί να είναι πραγματικά ο εαυτός του, παρέχοντας παράλληλα όλα τα εργαλεία και τα εφόδια για συνεχή μάθηση και εξέλιξη. Με εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης όπως το Sales και Supply Chain Academy και προγράμματα ταχείας ανάπτυξης όπως το Fast Forward αναπτύσσονται διαρκώς οι δεξιότητες των ανθρώπων της εταιρείας και τους δίνεται η δυνατότητα να επιταχύνουν την εξέλιξη της καριέρας τους.

Μια ακόμα πρωτοβουλία που ξεχωρίζει είναι η εσωτερική έρευνα και τα ολοκληρωμένα πλάνα Κουλτούρας & Δέσμευσης που υλοποιεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον, με σκοπό να αφουγκράζεται και να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων της. Η εταιρεία υλοποιεί ετήσιες και τριμηνιαίες έρευνες αξιολόγησης όπου λαμβάνει σταθερά τον παλμό του οργανισμού με στόχο να παρέχει στους ανθρώπους της όλα όσα έχουν ανάγκη για να μπορούν να απολαμβάνουν πραγματικά αυτό που κάνουν. Ενδεικτικά για το 2022, ο δείκτης δέσμευσης εργαζομένων ανήλθε στο 85%, με το 90% των εργαζομένων να νιώθουν υπερήφανοι που είναι μέλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον και 88% όλων των εργαζομένων να πιστεύουν στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας.

Παράλληλα, η εταιρεία δίνει μεγάλη βαρύτητα σε θέματα εργασιακής ευελιξίας, με στόχο τη βέλτιστη ενσωμάτωση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το υβριδικό μοντέλο εργασίας που έχει υιοθετήσει, όπου οι εργαζόμενοι γραφείου μπορούν σταθερά να εργάζονται από το σπίτι τους έως και δύο φορές την εβδομάδα.

Το «Top Employers Institute», ως ανεξάρτητη εταιρεία πιστοποίησης, αξιολογεί τους συμμετέχοντες μέσω μίας παγκόσμιας έρευνας καλών πρακτικών σε επίπεδο Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού των εταιρειών. Η έρευνα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων που καλύπτουν πρακτικές ανάπτυξης ανθρώπων σε θέματα όπως στρατηγική και απόκτηση ταλέντων, σχεδιασμός εργατικού δυναμικού, εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων και της ηγεσίας, διαχείριση απόδοσης, καριέρας και διαδοχής, καθώς και παροχές και εσωτερική κουλτούρα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις