Στόχος η αύξηση της χρήσης του ελαιολάδου στην εστίαση ως οικονομικότερη και ποιοτικά καλύτερη λύση από το ηλιέλαιο και το σπορέλαιο

Η Περιφέρεια Κρήτης ξεκινά ενημερωτική καμπάνια με στόχο την προώθηση της χρήσης του ελαιολάδου στο χώρο της εστίασης. Αν η καμπάνια ολοκληρωθεί με θετικό πρόσημο, αναμένεται αύξηση στη ζήτηση του ελαιολάδου η οποία θα δώσει “ανάσα” στους παραγωγούς.

Συγκεκριμένα η Περιφέρεια Κρήτης με την Αγροδιατροφική σύμπραξη σε συνεργασία με φορείς του νησιού, Πανεπιστημιακά ιδρύματα, την λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης, ετοιμάζει μια στοχευμένη ενημερωτική καμπάνια για την ανάδειξη της υψηλής διατροφικής αξίας του κρητικού ελαιόλαδου και την αντικατάσταση της χρήσης των σπορελαίων, ηλιελαίου που γίνεται μέχρι σήμερα σε πολλά εστιατόρια, ξενοδοχεία, ταβέρνες και που οι τιμές τους έχουν «εκτοξευτεί» και  φτάνουν ή είναι μεγαλύτερες από αυτές του παρθένου παραδοσιακού κρητικού ελαιολάδου.

pixabay

Η καμπάνια θα έχει στόχο να ενημερώσει τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας σχετικά με τα οφέλη του ελαιολάδου, την πληθώρα των θρεπτικών του στοιχείων αλλά και την καλύτερη ποιότητά του σε σχέση με τα υπόλοιπα λάδια που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Απώτερος σκοπός της καμπάνιας είναι η αντικατάσταση του ηλιέλαιου και σπορέλαιου με το αγνό, παρθένο ελαιόλαδο και μάλιστα η καμπάνια έρχεται σε μια περίοδο που η τιμή των υπολοίπων λαδιών έχει φτάσει στα ύψη εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις