Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ στις εγκαταστάσεις της ΑΓΝΟ
Περίπου στα τέλη του 2022 αναμένεται να επιστρέψουν στα ράφια τα προϊόντα "ΑΓΝΟ"
Ο πρόεδρος της εταιρείας “Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ”, Δημήτρης Σαράντης, μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ανέφερε ότι στα τέλη 2022 με αρχές του 2023, αναμένεται να επιστρέψουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ τα προϊόντα “ΑΓΝΟ”, τις εγκαταστάσεις, τον μηχανικό εξοπλισμό και το εμπορικό σήμα της οποίας απέκτησαν τα “Ελληνικά Γαλακτοκομεία” μέσω συμμετοχής σε πλειοδοτικό διαγωνισμό.
Ο Δ. Σαράντης διευκρινίζει πως η πορεία των προϊόντων στην αγορά θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό και τις επόμενες κινήσεις του νέου ιδιοκτήτη ως προς την «αφύπνιση» του εργοστασίου της ΑΓΝΟ στον Λαγκαδά, το οποίο απαιτεί, όπως λέει, επένδυση της τάξης των 50 εκατ. -100 εκατ. ευρώ, για να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία, μετά την εγκατάλειψή του επί σειρά ετών.
«Θεωρούμε ότι το σήμα της ΑΓΝΟ έχει θέση στην αγορά. Θα το τεστάρουμε με την τοποθέτηση προϊόντων στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας, και θα εναπόκειται στους Βορειοελλαδίτες να επιβεβαιώσουν την προτίμησή τους. Τα προϊόντα θα παράγονται σε πρώτη φάση στα εργοστάσια (του ομίλου) στη Λάρισα ή τα Τρίκαλα ή τη Ροδόπη και από την ανταπόκριση των καταναλωτών θα εξαρτηθούν πάρα πολλά ως προς το εργοστάσιο στον Λαγκαδά. Πιστεύουμε ότι το σήμα της ΑΓΝΟ, με πολύ καλή υποστήριξη από τον όμιλο, μπορεί να ξαναπάρει μερίδια αγοράς στη Θεσσαλονίκη και γενικά τη Μακεδονία και αν στη συνέχεια έχει ζήτηση και στη Νότια Ελλάδα δεν θα χαλάσουμε το χατίρι κανενός», ανέφερε ο πρόεδρος.
Ως προς τα προϊόντα ΑΓΝΟ, που θα βγουν στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας το 2022-2023, ο Δ. Σαράντης σημειώνει ότι η αρχή θα γίνει με κωδικούς κάποιων βασικών προϊόντων (συνολικά οι κωδικοί της ΑΓΝΟ, που περνούν στον όμιλο είναι περίπου 15) και συγκεκριμένα με γάλα, γιαούρτι, τυρί και βούτυρο με την προοπτική να ενταχθεί σε αυτούς τους κωδικούς στο προσεχές διάστημα και το παγωτό.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις