ΕΨΑ: Τι αλλάζει στην ιστορική βιομηχανία αναψυκτικών
Η επένδυση στρατηγικής σημασίας του Επενδυτικού Ταμείου SMERemediumCap
Το πλειοψηφικό πακέτο της ιστορικής εταιρείας αναψυκτικών ΕΨΑ που μετρά σχεδόν 100 χρόνιας παρουσίας στην αγορά απέκτησε το Επενδυτικό Ταμείο SMERemediumCap (SMERC) εκτελεστικός πρόεδρος του οποίου είναι ο Νίκος Καραμούζης.
Συγκεκριμένα η SMERemediumCap προχώρησε στη σύσταση κοινής εταιρείας με τα αδέλφια Τσαούτου που έχουν τον έλεγχο του 75% της ΕΨΑ, με την ονομασία «Αγριά Εμπορική». Σύμφωνα με το έγγραφο σύστασης της νέας εταιρείας που αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ το SMERemediumCAP συμμετέχει με ποσοστό 65,22%, τα αδέλφια αδέρφια Μιχάλης και Πέννυ Τσαούτου με 14,15% αντίστοιχα ενώ συμμετοχή 6,48% έχει και η επιχειρηματίας Ήβη Μοσχαχλαϊδή.
Η επένδυση στρατηγικής σημασίας του Επενδυτικού Ταμείου έχει στόχο τη δυναμική ανάπτυξή της στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
«Η συνεργασία του SMERC με την οικογένεια Τσαούτου έχει ως στόχο την άμεση κεφαλαιακή ενίσχυση της εταιρείας, τη βελτίωση των συνθηκών ρευστότητας, την αξιοποίηση του έμπειρου στελεχιακού δυναμικού της και την ενίσχυσή του με ικανά και έμπειρα στελέχη. Παράλληλα, θα δρομολογηθεί μέσω επενδύσεων η αναβάθμιση των παραγωγικών δυνατοτήτων και των εγκαταστάσεων της εταιρείας, ενώ θα αναπτυχθούν νέα δίκτυα και προορισμοί πωλήσεων. Άμεση προτεραιότητα αποτελεί η συστηματική εμπορική αξιοποίηση του ονόματος της ΕΨΑ – ενός brand με μεγάλη αναγνωρισιμότητα, πιστότητα και αξιοπιστία στο καταναλωτικό κοινό και ευρύτερα στην Ελληνική κοινωνία» όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σημειώνεται πως η αγορά αναψυκτικών στην Ελλάδα προσεγγίζει τα € 370 εκατ. και αναπτύσσεται -σύμφωνα με εκτιμήσεις- περίπου κατά 5% ετησίως.
Η επένδυσή του SMERC στην ΕΨΑ στηρίζεται στην εκτίμηση της μεσοπρόθεσμης ισχυρής ανάκαμψης της Ελληνικής οικονομίας, στη σημαντική άνοδο του τουρισμού και στο διαυγές και ισχυρό όνομα της εταιρείας. Ενισχύεται από την εμπιστοσύνη και πιστότητα των πελατών της, τη διεύρυνση της διανομής των εκλεκτών προϊόντων της στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στον προσανατολισμό σε νέα, καινοτόμα προϊόντα, που ανοίγουν δρόμους προς τους σύγχρονους τρόπους διατροφής.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις