Στο νομοσχέδιο υπάρχει μία λεπτομέρεια που μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά στην εύρυθμη λειτουργία της δημόσιας διοίκησης

Στο πλαίσιο του φορολογικού νομοσχεδίου υπάρχει μία λεπτομέρεια που μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά στην εύρυθμη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης.

Στο Άρθρο 83 υπάρχει πρόβλεψη που καθιστά τον Γενικό Γραμματέα Δήμου υπόλογο για τη διαβίβαση οικονομικών στοιχείων στην Α.Α.Δ.Ε.. Ο Γενικός Γραμματέας είναι μετακλητός υπάλληλος, με συντονιστικό και διοικητικό ρόλο και χωρίς αποφασιστικές ή διαχειριστικές αρμοδιότητες, ειδικά σε οικονομικά θέματα.

Τέτοιου είδους αρμοδιότητες ανήκουν αποκλειστικά στην Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου, που υπάγεται στον Αντιδήμαρχο Οικονομικών και στελεχώνεται από προϊσταμένους διεύθυνσης και τμημάτων, οι οποίοι έχουν τη θεσμική αρμοδιότητα και την ευθύνη για την ορθή διαχείριση των οικονομικών του Δήμου.

Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας δεν έχει ούτε τη δικαιοδοσία να υπογράφει εντάλματα πληρωμών, μισθοδοτικές καταστάσεις ή άλλα οικονομικά έγγραφα, ούτε άμεση πρόσβαση στα στοιχεία αυτά. Ως εκ τούτου πως αναθέτεται η ευθύνη αυτή σε αναρμόδιο υπάλληλο, κάτι που δεν προβλέπεται ούτε και στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας.

Είναι… ολίγον άδικο και όσοι γνωρίζουν καλά το θέμα εκτιμούν ότι η ΑΔΕΔΥ θα μεριμνήσει για την αναθεώρηση και σωστή διαμόρφωση της συγκεκριμένης ρύθμισης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις