Heineken: Ανακοίνωσε κέρδη εξαμήνου 2,16 δισ. ευρώ
Μεγαλύτερος από τον αναμενόμενο ο τζίρος της Ολλανδικής Ζυθοποιίας
Μπορεί οι τιμές τις μπύρας Heineken να έχουν αυξηθεί, αυτό όμως δεν αποτέλεσε εμπόδιο για την αύξηση των κερδών της εταιρίας αφού στην πρόσφατη αναφορά της ανακοίνωσε κέρδη 2,16 δισ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Heineken ανέφερε ΄ότι τα λειτουργικά κέρδη προ εκτάκτων αυξήθηκαν κατά 24,6% στα 2,16 δισ. ευρώ, σε σχέση με τις εκτιμήσεις για αύξηση 17%. Η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 1,33 δισ. ευρώ για το εξάμηνο, αύξηση 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, η Heineken είπε ότι ενώ η καταναλωτική ζήτηση ήταν ανθεκτική το πρώτο εξάμηνο, «υπάρχει αυξανόμενος κίνδυνος η αυξανόμενη πίεση στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών να επηρεάσει την κατανάλωση μπύρας».
Στα εξαμηνιαία αποτελέσματα, ο όγκος της μπύρας αυξήθηκε κατά 7,6%, σε βιολογική βάση. Εν τω μεταξύ, η Heineken σημείωσε ταχύτερη ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο, όταν ο όγκος της μπύρας αυξήθηκε κατά 9,7%, με αποτέλεσμα την ισχυρή ανάπτυξη στην Αμερική, την ανάκαμψη της αγοράς της Ασίας-Ειρηνικού και του εμπορίου στην Ευρώπη και τη μέτρια ανάπτυξη στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και Περιφέρεια Ανατολικής Ευρώπης (AMEE).
Η ζυθοποιία αναμένει ότι «σημαντικές πληθωριστικές πιέσεις» στη βάση κόστους της θα συνεχίσουν να επηρεάζουν το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και το 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, δήλωσε: «Είμαστε ενθαρρυμένοι από τα αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Επωφεληθήκαμε από την ανάκαμψη στην Ασία-Ειρηνικό και το εμπόριο στην Ευρώπη, καθώς οι καταναλωτές επέστρεψαν στα μπαρ, με ανθεκτική ζήτηση μέχρι τώρα παρά τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών».
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις