Η νέα εποχή της ΑΓΝΟ – Επέστρεψε το ιστορικό brand στα γαλακτοκομικά
Από την «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» με μια ολοκληρωμένη γκάμα 21 προϊόντων
Η ιστορική μάρκα που μεγάλωσε ολόκληρες γενιές Ελλήνων, η ΑΓΝΟ, επιστρέφει δυναμικά. Τη νέα εποχή του brand παρουσίασε η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. σε μία λαμπρή εκδήλωση στο Makedonia Palace.
Την επιστροφή σηματοδοτεί μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει το φρέσκο γάλα, το γάλα χωρίς λακτόζη, αλλά και το all time classic Coco milk, το σοκολατούχο γάλα που ήταν υπεύθυνο για πολλά παιδικά σοκολατένια «μουστάκια. Στην οικογένεια των προϊόντων προστέθηκαν τα δροσιστικά και θρεπτικά κεφίρ και αριάνι, τα παραδοσιακά γιαούρτια, το στραγγιστό, το αρωματικό βούτυρο, καθώς και τα απολαυστικά επιδόρπια γάλακτος κρέμες και ρυζόγαλο.
Η ΑΓΝΟ φέρνει τα προϊόντα με τις παραδοσιακές συνταγές στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας, με δυναμική παρουσία αρχικά στη Βόρεια Ελλάδα και με άμεσα πλάνα επέκτασης στην υπόλοιπη χώρα. Σημειώνεται πως το γάλα για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ συλλέγεται αποκλειστικά από φάρμες των περιοχών του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νέας Απολλωνίας και του Πεντάλοφου.
Η ιστορία της ΑΓΝΟ
Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία, γνωστή με τα brand Όλυμπος, Τυράς, Ροδόπη, Δουμπιά απέκτησε τον Μάρτιο του 2022, μέσω διαγωνισμού, τις εγκαταστάσεις του Λαγκαδά και το εμπορικό σήμα της ΑΓΝΟ.
Όπως σημείωσε ο Στέλιος Σαράντης, μέλος του ΔΣ της Ελληνικά Γαλακτοκομεία η «ΑΓΝΟ ως συνεταιριστική γαλακτοβιομηχανία ιδρύθηκε το 1950 από την ΕΑΣΘ και το 1955 έγινε η πρώτη βιομηχανία παραγωγής παστερίωσης και εμφιάλωσης γάλακτος στη Βόρεια Ελλάδα, στο πρώτο της εργοστάσιο στην Σταυρούπολη. Κέρδισε με την πάροδο των ετών, μέσα από την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων της, την αγάπη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και έτσι αποφασίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980 να μεταφερθεί σε νέο υπερσύγχρονο βιομηχανοστάσιο, στην περιοχή του Λαγκαδά, με σκοπό την αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής.
Η ΑΓΝΟ είχε αφήσει το στίγμα της και σηματοδότησε μια ολόκληρη εποχή αφού τα προϊόντα της βρισκόταν σε κάθε γειτονιά της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδος. Από εκείνη την περίοδο και αργότερα, άρχισαν δυστυχώς τα προβλήματα λόγω κακοδιαχείρισης των διοικήσεων αλλά και λόγω λανθασμένων εμπορικών πρακτικών. Το αποτέλεσμα ήταν, μετά από πολλές περιπέτειες, τον Μάρτιο του 2013 η εταιρία να πτωχεύσει και πλέον τα αγαπημένα προϊόντα όλων να μην υπάρχουν στα ράφια.
Έρχεται λοιπόν ο Μάρτιος του 2022, όταν μέσω του τελευταίου χρονικά διαγωνισμού, οι εγκαταστάσεις του Λαγκαδά και το εμπορικό σήμα της ΑΓΝΟ περνάει στην οικογένεια των Ελληνικών Γαλακτοκομείων. Ακολούθησε, προσεκτικός σχεδιασμός της νέας εικόνας των προϊόντων, διατηρώντας στοιχεία ορόσημα της μάρκας, όπως το κόκκινο λογότυπο που είναι το σήμα κατατεθέν της αλλά και το κόκκινο εμβληματικό χρώμα, εκσυγχρονίζοντας ταυτόχρονα τις συσκευασίες της λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του σήμερα και διατηρώντας τις μνήμες του χθες. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις στα υφιστάμενα εργοστάσια του ομίλου ειδικά για τις ανάγκες παραγωγής των προϊόντων ΑΓΝΟ. Τον περασμένο Νοέμβριο επαναλανσαρίστηκε η ΑΓΝΟ στα ράφια αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και σε αρκετά σημεία μικρής αγοράς της Θεσσαλονίκης και άλλων 10 νομών της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.
Με προσεκτικά βήματα, αλλά με μεγάλη όρεξη από μέρους μας, κάναμε και συνεχίζουμε τα πρώτα βήματα στην αγορά και επιτρέψτε μου να πω ότι τα πρώτα μηνύματα κρίνονται θετικά ως προς την αποδοχή των προϊόντων. Προσπαθήσαμε και θα προσπαθούμε πάντα να επαναφέρουμε τις μνήμες, τις γεύσεις και τις μυρωδιές που όλοι οι Μακεδόνες είχαν ταυτίσει με τα προϊόντα ΑΓΝΟ. Μέσα από έναν πλήρη κατάλογο 21 προϊόντων που περιλαμβάνουν λευκό γάλα φρέσκο και παρατεταμένης διάρκειας, το αγαπημένο σοκολατούχο γάλα coco milk, θρεπτικό κεφίρ απλό και με γεύσεις, αριάνι, στραγγιστό και παραδοσιακό γιαούρτι αλλά και Μακεδονίτικης συνταγής γλυκίσματα κρέμα και ρυζόγαλο, θεωρούμε πως καλύπτουμε το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών των καταναλωτών μας».
Τα επόμενα πλάνα
Σχετικά με τα πλάνα των επόμενων μηνών σημείωσε ότι «θα προσπαθήσουμε να εκκινήσουμε συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και σημεία μικρής αγοράς που μέχρι πρότινος δεν κατέστη δυνατόν και εφόσον η ανταπόκριση του κόσμου συνεχίσει να είναι θετική, θα αρχίσουμε τις συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση, παραγωγικά πια, του εργοστασίου του Λαγκαδά όπου δεν πρέπει να ξεχνάμε πως υπάρχει και εξοπλισμός παραγωγής παγωτού».
«Προσδοκούμε να συμβάλλουμε και εμείς με τον τρόπο μας στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Β. Ελλάδος αλλά και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας της Μακεδονίας» τόνισε ο κ. Σαράντης.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις