Το κοινό καλωσόρισε και απόλαυσεγια πρώτη φορά ζωντανά την extra fresh Heineken®Silver, σε ένα συναρπαστικό party στο Ωδείο Αθηνών

Η Heineken®Silver είναι η πρώτη παγκοσμίως virtual μπίρα, που λανσαρίστηκε από τηHeineken®στο Μetaverse, με σκοπόνα «καυτηριάσει» με χιούμορ τα προϊόντα, που ενώ κυκλοφορούν εκεί, τα απολαμβάνουμε καλύτερα στην πραγματική ζωή.

Την Πέμπτη 7 Απριλίου, σε παράλληλα eventsπου πραγματοποιήθηκαν ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη, η Heineken® Silver«βγήκε» από το Metaverse και κατέφτασε στον πραγματικό κόσμο, αποδεικνύοντας ότι τίποτα δεν ξεπερνά την αναζωογονητική γεύση μιας μπίρας, όταν την απολαμβάνουμε στην πραγματικότητα.

Σε ένα πρωτότυπο και διαδραστικό πάρτυ που συνδύασε στοιχεία από τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο, εντυπωσιακά live performances, λαμπερούς καλεσμένους αλλά και πολλές εκπλήξεις, το κοινό υποδέχτηκε τη νέα Heineken® Silver το βράδυ της Πέμπτης, στην Αθήνα. Στο επίκεντρο αυτής της φαντασμαγορικής εκδήλωσης ήταν η μεταφορά στοιχείων του virtualHeineken®House, τα οποία το κοινό είχε γνωρίσει πρώτα μέσα από την πλατφόρμα τουDecentraland, αλλά και η έξτρα δροσιστική Heineken® Silver, την οποία απόλαυσε για πρώτη φορά στην πραγματικότητα.

Στο lineup του Heineken®SilverIRLEventβρέθηκαν οι DJs Korilla και NickJojo, ενώ η Natasha Kay«έντυσε» μουσικά την εκδήλωση με ένα εντυπωσιακό live act και καθήλωσε το κοινό σε συνεργασία με την graffitiartist Devil’sClaw, η οποία ζωγράφισε ζωντανά πάνω στο ρούχο της τραγουδίστριας, κατά τη διάρκεια του actτης.

Heineken Silver

Εκτός από το θεαματικό act, το μεγάλο πάρτι της Heineken®Silver φιλοξένησε μοναδικές εμπειρίεςμε VRglasses, με τα οποία οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γράψουν χειρόγραφα το μήνυμά τους σε ψηφιακό περιβάλλον, ενώ παράλληλα, είχαν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τον ψηφιακό τους «κλώνο» και να χορέψουν μαζί του, αξιοποιώντας μια πρωτοποριακή τεχνολογία που αποτύπωνε τη μορφή του κάθε επισκέπτη σε 3D.

Το Metabar και το DJBooth του virtual Heineken®House που γνώρισε το κοινό στο Metaverse, «προσγειώθηκαν» στο IRL Event της Heineken®Silver, δίνοντας την αίσθηση στους επισκέπτες ότι βρίσκονται μέσα στον ίδιο χώρο που είχαν επισκεφθεί virtuallyπριν λίγες εβδομάδες στην πλατφόρμα του Decentraland.

Ο Bram Westenbrink, GlobalHeineken®BrandDirector της HEINEKEN®, δήλωσε: «Λανσάραμε τηHeineken®Silverπρώτα στο Metaverse, με μια οξύμωρη προσέγγιση και αρκετή δόση χιούμορ, για να τονίσουμε πως ο καλύτερος τρόπος για να την απολαύσετε είναι στον πραγματικό κόσμο. Σήμερα, κινηθήκαμε ανάμεσα στον εικονικό και στον πραγματικό κόσμο με «phygital» εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη, γιορτάζοντας τη νέα προσθήκη στην οικογένεια της Heineken® και συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία και των δύο κόσμων: διαδραστικές εμπειρίες, όπως αυτές που συναντήσαμε στοmetaverse, με τη συντροφιά όμως μιαςμπίρας που μπορείτε να απολαύσετε στην πραγματικότητα».

Heineken Silver

Το κοινό μπορεί ήδη να απολαύσει την πραγματική Heineken® Silver σε όλη την Ευρώπη από τις 7 Απριλίου. Με έξτρα δροσιστική γεύση και ευχάριστα απαλή επίγευση, η Heineken®Silver έχει ένα πιο ελαφρύ προφίλ κατανάλωσης και παράγεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να ικανοποιεί ακόμα και τις πιο απαιτητικές και σύγχρονες γευστικές προτιμήσεις. Zυθοποιείται όπως ακριβώς η αυθεντική Heineken®, εξασφαλίζοντας έτσι την ίδια υψηλή ποιότητα και φυσικά συστατικά, ενώ διατηρεί το χαρακτηριστικό χρυσοκίτρινο χρώμα της Heineken®.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις