Η επένδυση ύψους 18 εκατ. ευρώ, τα νέα καινοτόμα προϊόντα και ο στόχος για είσοδο στις αγορές των ΗΠΑ, Αυστραλίας και Κίνας

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Ο εκσυγχρονισμός αλλά και η ανάδειξη της ιστορικής συνέχειας του έργου του πρωτοπόρου ιδρυτή της εταιρείας, Θεοδώρου Κλιάφα ήταν από τις βασικές προτεραιότητες του Ομίλου των Ελληνικών Γαλακτοκομείων της οικογένειας Σαράντη, όταν το 2020 προχώρησαν στην εξαγορά της εταιρείας αναψυκτικών και χυμών, Κλιάφα «αναγεννώντας» τα τρικαλινά προϊόντα. Δύο χρόνια μετά, η εταιρεία κατάφερε να δημιουργήσει ένα νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο, συνολικής επένδυσης 18 εκατ. ευρώ λανσάροντας στην αγορά τα μοναδικά ελληνικά αναψυκτικά χωρίς συντηρητικά όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας. Στις καινούριες εγκαταστάσεις παράγεται και εμφιαλώνεται το σύνολο των αναψυκτικών της βιομηχανίας σε συσκευασία PET, ενώ η νέα γραμμή του εργοστασίου έχει τη δυνατότητα εμφιάλωσης έως και 23.000 φιαλών την ώρα.

«Τα προϊόντα μας βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων των μεγαλύτερων retailer της χώρας, ενώ στόχος μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων τόσο στο κανάλι της λιανικής όσο και του HORECA. Τώρα τοποθετούνται στην αγορά τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη αλλά και το νέο προϊόν μας, η BiBi cola» δηλώνει στο FoodLife, ο πρόεδρος της ΚΛΙΑΦΑΣ Α.Ε., Στέλιος Μ. Σαράντης. Να σημειωθεί ότι τα εγκαίνια του εργοστασίου πραγματοποιήθηκαν το περασμένο Σάββατο σε εκδήλωση όπου το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός αλλά και ο δήμαρχος Τρικάλων, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Στέλιος Μ. Σαράντης

Η νεοσύστατη BiBi cola

Το χαρτοφυλάκιο της Κλιάφα περιλαμβάνει 14 κωδικούς μεταξύ των οποίων είναι: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα, προϊόντα χωρίς ανθρακικό, προϊόντα χωρίς ζάχαρη αλλά και η νεοσύστατη BiBi cola σε κλασσική και zero μορφή. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της εταιρείας στο πλαίσιο των ενεργειών βελτίωσης της Κλιάφα, μέχρι το τέλος Ιουνίου θα έχουν αλλάξει και οι γυάλινες συσκευασίες τονίζοντας ότι: «θα είναι ίδιες με το PET αλλά σε γυαλί». Η παραγωγική μονάδα των γυάλινων συσκευασιών βρίσκεται πολύ κοντά στο νέο εργοστάσιο.

Επιδιώκει επέκταση στο εξωτερικό

Με τον πρόεδρο της ΔΟΥΜΠΙΑ Α.Ε., Στέλιο Δ. Σαράντη να κάνει λόγο για μια γνωστή πλέον επιτυχία που βασίζεται στον συνδυασμό της ιστορίας και της αναγνωρισιμότητας του brand Κλιάφας με την επαγγελματική εμπειρία του ομίλου, έθεσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και τους επόμενους στόχους της εταιρείας που περιλαμβάνει την επέκταση της στις αγορές του εξωτερικού. Σύμφωνα με την διοίκηση, ήδη έχουν γίνει σταθερά βήματα προς τις αγορές: Γερμανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Αλβανίας, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η είσοδος στις αγορές των ΗΠΑ, της Αυστραλίας και της Κίνας.

Στέλιος Δ. Σαράντης

Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Κλιάφα είναι στη κατηγορία των flavors να κατακτήσει ένα διψήφιο μερίδιο αγοράς στο κανάλι της λιανικής, ενώ σχετικά με το πόσο έχει επιβαρύνει την εταιρεία το υψηλό ενεργειακό κόστος αλλά και η αύξηση των πρώτων υλών ο ίδιος ανέφερε ότι στο σύνολο του το κόστος παραγωγής έχει αυξηθεί κατά 30%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις