Το 2022, ο Όμιλος Lavazza συγκαταλέγεται και πάλι στις 100 πιο αξιόπιστες εταιρείες του κόσμου

Τα αποτελέσματα του 2021 που αναφέρθηκαν από τον Όμιλο Lavazza καταδεικνύουν τη σταθερότητα της εταιρείας, την τεράστια δημοτικότητα των προϊόντων της και την παγκόσμια αναγνώριση της αξίας της επωνυμίας της. Το 2021, σε ένα οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον που εξακολουθεί να επηρεάζεται από πολλές πολυπλοκότητες που προκαλούνται από την έκτακτη υγειονομική κρίση του Covid-19, ο Όμιλος ανέφερε ανάπτυξη του κύκλου εργασιών άνω των 2,3 δισ. ευρώ για πρώτη φορά και βελτιωμένα αποτελέσματα σε όλα τα κανάλια και τις γεωγραφικές περιοχές.

Το 2021, ο Όμιλος ανέφερε έσοδα αυξημένα κατά 11% σε σχέση με το 2020, ενώ η Καθαρή Δημοσιονομική Θέση είναι θετική στα 283 εκατ. ευρώ με τις λειτουργικές ταμειακές ροές να ανέρχονται σε 203 εκατ. ευρώ, βελτιωμένες σε σχέση με το 2020 (125 εκατ. ευρώ) επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική απόδοση του Ομίλου.

Οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης είναι πρώτα απ’ όλα η ανάκαμψη των πωλήσεων στο κανάλι “Out Of Home” (επιστροφή στο 80% της αξίας που αναφέρθηκε το 2019), μετά την επιβράδυνση που προκλήθηκε από τον Covid και η σταθερή αύξηση των εσόδων στο κανάλι Home (+6,3% σε σύγκριση με 2020 και +23,8% με το 2019), παρά το γεγονός ότι οι τάσεις της αγοράς είναι παρόμοιες με τα προ-Covid επίπεδα.

Και σε γεωγραφικό επίπεδο, ο Όμιλος ανέφερε αύξηση πωλήσεων και καλές επιδόσεις σε γενικές γραμμές, τόσο σε πιο ώριμες αγορές όπως η Ιταλία (+6%) και η Γαλλία (+10%), όσο και σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Βόρεια Αμερική (+21% ) και η Γερμανία (+14%), μαρτυρώντας την υγεία των σημάτων του Ομίλου σε όλες τις περιοχές.

Το μείγμα προϊόντων απέφερε σημαντικά οφέλη χάρη στην ανάπτυξη του τμήματος Beans, το οποίο είναι το πιο δυναμικό στην αγορά και όπου η Lavazza αναφέρει ανάπτυξη πωλήσεων με διπλάσιο ρυθμό από τον μέσο όρο της αγοράς (+16,9% Lavazza έναντι +8,5% αγοράς). Στον ολοένα και πιο ανταγωνιστικό τομέα Single Serve (καφετιέρα και κάψουλες), ο Όμιλος συνεχίζει να εφαρμόζει το αρχικό του σχέδιο για κάψουλες αλουμινίου με ουδέτερο CO2.

Το EBITDA του Ομίλου ανέρχεται σε 312 εκατ. ευρώ έναντι 253 εκατ. ευρώ το 2020 (+23,3%), με περιθώριο EBITDA 13,5%, ή σε επίπεδα προ πανδημίας του 2019, έναντι 12,1% το 2020.

Το EBIT ανέρχεται σε 163 εκατ. ευρώ έναντι 108 εκατ. ευρώ το 2020 (+50,9%), με περιθώριο EBIT 7,1%. Όπως και με το EBITDA, το περιθώριο EBIT έχει επίσης επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα (το 2019 ήταν 7,1%).

Τα καθαρά κέρδη ύψους 105 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν κατά 44% έναντι 73 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Κατά τη διάρκεια του έτους, τα εξαιρετικά αποτελέσματα της κατάστασης λογαριασμού αποτελεσμάτων και του ισολογισμού συμπληρώθηκαν από μια ισχυρότερη διεθνή παρουσία, ιδίως μέσω της Κοινοπραξίας με την Yum China για την ανάπτυξη καφετεριών στην ασιατική χώρα. Επίσης, επιβεβαιώθηκαν οι επενδύσεις σε έργα Έρευνας και Ανάπτυξης ενώ ο Όμιλος παραμένει αποφασισμένος να συνεχίσει να ενσωματώνει τα κριτήρια ESG (πολιτικά, περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά) στο επιχειρηματικό του μοντέλο.

Η δέσμευση της Lavazza στις αξίες της περιλαμβάνει μια στρατηγική περιβαλλοντικής βιωσιμότητας που βασίζεται σε τρία επίπεδα δράσης: μέτρηση επιπτώσεων, σχέδια μείωσης και σχέδια αντιστάθμισης, τα οποία μεταφράζονται σε αγορά πιστώσεων άνθρακα με στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Πιο αναλυτικά, ο Όμιλος συνεχίζει να εφαρμόζει τον «Οδικό Χάρτη Αειφόρου Συσκευασίας», ο οποίος στοχεύει να καταστήσει ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο συσκευασιών επαναχρησιμοποιήσιμο, ανακυκλώσιμο ή κομποστοποιήσιμο έως το 2025.

Το 2022, ο Όμιλος Lavazza συγκαταλέγεται και πάλι στις 100 πιο αξιόπιστες εταιρείες του κόσμου σύμφωνα με την κατάταξη «2022 Global RepTrak®» που δημοσιεύτηκε από την The RepTrak Company, η οποία ειδικεύεται στη μέτρηση της εταιρικής φήμης στα μάτια της κοινής γνώμης. Είναι η πέμπτη στην κατάταξη, ιταλική επιχείρηση και η μόνη εταιρεία στις 100 που εξειδικεύεται στον τομέα των ροφημάτων.

Τέλος, ο Όμιλος συνεχίζει να είναι Κορυφαίος Εργοδότης στην Ιταλία, χάρη στη συνεχή βελτίωση που επικεντρώνεται στους ανθρώπους και στη συνεχή αναζήτηση αριστείας στις διαδικασίες και τις στρατηγικές διαχείρισης ανθρώπινων πόρων.

ΠΗΓΗ: agronews

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις