Λουξ: Η Άννη Καραγκιουλέ στη σειρά διαλέξεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Κεντρικό θέμα της διάλεξης η στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εφαρμόζει η εταιρία
Η Άννη Καραγκιουλέ, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Λουξ, πραγματοποίησε διάλεξη στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής την Παρασκευή 8 Απριλίου στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δράσεων εξωστρέφειας του μαθήματος «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ».
Ειδικότερα, η Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Λουξ Άννη Καραγκιουλέ συμμετείχε στη σειρά διαλέξεων που πραγματοποιεί το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, εστιάζοντας την ομιλία της στη στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας που εφαρμόζει η εταιρία. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στη στρατηγική που ακολούθησε η Λουξ για την επικοινωνία της επετειακής καμπάνιας για τα 70 χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί, πως η συνεργασία της Λουξ με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής ξεκίνησε με την πρωτοβουλία της καθηγήτριας του Τμήματος, κ. Ανδρονίκης Κάβουρα, η οποία συμπεριέλαβε πρόσφατα την Λουξ σαν μελέτη περίπτωσης στο βιβλίο της, Εκδόσεις Gutenberg, ‘’Επικοινωνία, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης”.
Στο κλείσιμο της διάλεξης, η Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Λουξ, παρέδωσε στους φοιτητές ένα case study που αφορά τη Λουξ, ώστε οι ίδιοι να μοιραστούν τις φρέσκες και πρωτότυπες ιδέες τους με τα στελέχη της εταιρίας. Επιπλέον, σχεδιάζεται να ακολουθήσουν και άλλες συνεργασίες με τη συμμετοχή του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και της Λουξ σε ερευνητικά προγράμματα, αλλά και μέσω της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, της οποίας η εταιρία αποτελεί ιδρυτικό Μέλος.
Για τη Λουξ αποτελεί προτεραιότητα η στήριξη και η παροχή εφοδίων στη νέα γενιά με αποδοτικό και αξιοποιήσιμο τρόπο για το μέλλον τους.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις