Μεγάλες αλυσίδες fast food: Πώς αντιμετωπίζουν τις πληθωριστικές πιέσεις
Αυξάνουν τις τιμές και μειώνουν τις μερίδες για να "αντέξουν" το αυξανόμενο κόστος
Ακόμα και οι κολοσσοί του γρήγορου φαγητού έχουν επηρεαστεί άμεσα από τον πληθωρισμό με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να εφευρίσκουν τρόπους για να μπορέσουν να αντέξουν το αυξανόμενο κόστος λειτουργίας των καταστημάτων τους. Η πρώτη κίνηση για τις μεγάλες αλυσίδες fast food να αυξήσουν τις τιμές στο μενού τους αλλά και να μειώσουν αισθητά τις μερίδες φαγητών που προσφέρουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα McDonald’s της Βρετανίας τα οποία για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια αύξησαν την τιμή του cheeseburger στα 1,19.
Επικαλούμενη το αυξανόμενο κόστος, η Domino’s Pizza νωρίτερα φέτος αύξησε την τιμή της προσφοράς Mix & Match από 5,99 $ σε 6,99 $ και έκανε την προσφορά carry-out των 7,99 $ διαθέσιμη μόνο για ψηφιακές παραγγελίες. Το Burger King αφαίρεσε το οικονομικό μενού Whopper και έκοψε τις κοτομπουκιές 10 τεμαχίων σε οκτώ κομμάτια.
«Έχουμε δει εταιρείες να τροποποιούν τα μενού τους», δήλωσε ο Michael Schaefer, παγκόσμιος επικεφαλής για τρόφιμα και ποτά στην ερευνήτρια αγοράς Euromonitor International. «Βλέπουμε λιγότερες επιλογές συνολικά, αυξήσεις τιμών, μικρότερες μερίδες».
Το αυξανόμενο κόστος υλικών και εργασίας έχει ωθήσει τις εταιρείες να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους. Παρόλο που ανεβάζουν αθόρυβα τις τιμές ή αλλάζουν στοιχεία του μενού, οι ειδικοί λένε ότι οι εταιρείες φαστ φουντ εστιάζουν όλο και περισσότερο σε στρατηγικές γύρω από εφαρμογές για κινητά και προγράμματα επιβράβευσης που θα τους επέτρεπαν να προσφέρουν εξατομικευμένες προσφορές, ενώ κερδίζουν περισσότερα χρήματα από κάθε πελάτη.
Στο McDonald’s, για παράδειγμα, οι πελάτες μπορούν να λάβουν μια δωρεάν παραγγελία μεγάλων πατατών και 1.500 πόντους μπόνους για να κατεβάσουν την εφαρμογή του και να εγγραφούν στο πρόγραμμα ανταμοιβών του. Τα στελέχη της McDonald’s είπαν ότι το πρόγραμμα αυτό κάνει τους πελάτες να επισκέπτονται πιο συχνά την εφαρμογή ενώ μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία μέσω μοναδικών προσφορών.
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις