METRO Cash & Carry: 7 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2023
Τα βραβεία που απέσπασαν
Με 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεύσεις, η No1 αλυσίδα χονδρικού εμπορίου, τα METRO Cash & Carry ξεχώρισαν στις απονομές των Loyalty Awards 2023, ενός θεσμού που αναδεικνύει για 6η χρονιά την αριστεία και την καινοτομία στα προγράμματα επιβράβευσης των εταιρειών.
Η κάθε μία από τις 7 σημαντικές διακρίσεις της αλυσίδας METRO Cash & Carry, επιβεβαιώνει, την επιμονή της εταιρείας προς την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, την καινοτομία και την καλύτερη εμπειρία των επαγγελματιών πελατών της, οι οποίοι την στηρίζουν εδώ και σχεδόν 50 χρόνια .
Συγκεκριμένα οι βραβεύσεις που απέσπασαν τα METRO Cash & Carry ήταν οι εξής:
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Best B2B Initiative» για το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης HO.RE.CA. «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry».
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in E-commerce» για το eshop METRO Cash & Carry την πιο ολοκληρωμένη e-εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
- Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Omnichannel» για το eshop METRO Cash & Carry και την 360ο εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Gamification» για το «Focus Bonus», το πρόγραμμα που γίνεται παιχνίδι στα μάτια του πελάτη.
- Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of CRM» για το eshop METRO Cash & Carry, ο πελάτης στο επίκεντρο της πιστότητας και του performance.
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Social Media» για το «Πετυχαίνουμε Μαζί», το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης που γίνεται on demand.
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign / Contest» για το πρόγραμμα «Άγιος Βασίλης μόνο για επαγγελματίες» στο eshop METRO Cash & Carry.
Τα βραβεία αυτά ενθαρρύνουν και αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry, για τη δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων, πάντα προς όφελος των επαγγελματιών πελατών και συνεργατών τους.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις