METRO Cash & Carry και My market: 10 διακρίσεις για τα e-shop τους στα e-volution Awards 2025
Αναλυτικά οι διακρίσεις
Η τελετή απονομών των e–volution Awards 2025 ολοκληρώθηκε με τον εντυπωσιακό απολογισμό των 10 βραβείων για τα e–shop των METRO Cash & Carry και My market! Σε έναν θεσμό, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και αναγνωρίσιμο για το ηλεκτρονικό εμπόριο οι ομάδες των METRO Cash & Carry και των My market κατάφεραν να ξεχωρίσουν.
Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις αποδεικνύουν για μία ακόμη φορά ότι και οι δύο αλυσίδες δεν σταματούν να καινοτομούν έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο των προσπαθειών τους. Διαθέτοντας ευέλικτες μεθόδους εξυπηρέτησης, ανταποδοτικές ενέργειες που φέρνουν επιπλέον αξία στον πελάτη και τις επιχειρήσεις και με τεχνολογικά προηγμένες πλατφόρμες που συνεχώς εξελίσσονται, έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και επαγγελματιών HO.RE.CA.
Αναλυτικά οι διακρίσεις:
- GOLD στην κατηγορία Best Last Mile Delivery για την υπηρεσία κατ’οίκον εξυπηρέτησης σε 1 μόλις ώρα «My market Speedy»: «Τα ψώνια στην πόρτα σας, πριν το καταλάβετε!»
- GOLD στην κατηγορία Best in B2B για την πλατφόρμα Eshop METRO Cash & Carry, που γίνεται το δεξί χέρι κάθε επαγγελματία.
- GOLD στην κατηγορία Best Use of eCommerce Personalization για ένα eshop των METRO Cash and Carry που λειτουργεί σαν προσομοίωση κάθε επιχείρησης.
- GOLD στην κατηγορία Best in Conversion Rate Optimization για την αξιοποίηση των mobile design, UI και event trackers από τα METRO Cash and Carry για την αύξηση παραγγελιών.
- GOLD στην κατηγορία Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για τη χονδρική πώληση, όπως δεν την έχει ξαναδεί κανείς, από τα METRO Cash & Carry.
- SILVER στην κατηγορία Most Innovative New Services in eCommerce για το My market Saver Pass. Για πρώτη φορά στον κλάδο των supermarket λανσάρεται συνδρομητικό πακέτο που καταργεί τα μεταφορικά κόστη στις online παραγγελίες.
- SILVER στην κατηγορία Best Customer Retention and Churn Reduction για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών συνεργασίας και αξίας με τους πελάτες, πάντα με την υπογραφή METRO Cash & Carry.
- BRONZE στην κατηγορία Best Omnichannel Experience για τη «Next level» εμπειρία χονδρικής πώλησης στα METRO Cash and Carry.
- BRONZE στην κατηγορία Best Overall Digital Marketing Strategy for an e–shop/e–business για την αξιοποίηση του Ψηφιακού κόσμου με στόχο την αύξηση πωλήσεων.
- BRONZE στην κατηγορία Best Use of Email & Marketing Automation for an e-shop/e-business για τη CRM στρατηγική – των METRO Cash and Carry.
Η ομαδικότητα στο επίκεντρο
Οι βραβεύσεις αυτές δεν θα ήταν εφικτές χωρίς την αφοσίωση, τη μεθοδικότητα και την στρατηγική των επιμέρους ομάδων, οι οποίες με τη συλλογική τους προσπάθεια αποτελούν τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξή της εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις