#MINTOSPAS: Η νέα καμπάνια για το μη αποσπώμενο καπάκι της Βίκος
Στη μάχη για την προστασία του περιβάλλοντος
H Βίκος Α.Ε. ξεκίνησε νέα καμπάνια εκπαίδευσης και ενημέρωσης του κοινού για το μη αποσπώμενο καπάκι που διαθέτουν όλα τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά της. Με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας»,η εταιρεία Βίκος συμβάλλει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, διαμορφώνοντας νέες συνήθειες και προστατεύοντας το περιβάλλον.
Κρατώντας ενωμένο το καπάκι με το μπουκάλι, διασφαλίζεται η ανακύκλωση και των δύο, βοηθώντας στη μείωση της ποσότητας πλαστικού υλικού που απορρίπτεται στο περιβάλλον.
Το νέο, μη αποσπώμενο καπάκι, εγγυάται καλύτερη απόδοση καθώς μπορεί να ανοιγοκλείσει πολλές φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση, αλλά και περιλαμβάνει λιγότερο πλαστικό. Με το προϊόν να κυκλοφορεί στην αγορά ήδη από τον Μάρτιο του 2023, η εταιρεία Βίκος εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική Ελληνική νομοθεσία έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπουν οι αντίστοιχες προθεσμίες.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις