Μπαίνει στην κατηγορία της μπύρας η Coca-Cola 3Ε
Aποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev για την Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Από την 1η Ιανουαρίου 2023, βρίσκεται σε ισχύ η συνεργασία της Coca-Cola Τρία Έψιλον με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, με την εταιρεία να μπαίνει με αυτό τον τρόπο και στην κατηγορία της μπύρας.
H Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της Έκθεσης HoReCa 2023, που διεξάγεται έως τις 13 Φεβρουαρίου, ανακοίνωσε τη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου της τόσο με τα προϊόντα της AB InBev όσο και με τα προϊόντα της Three Cents καθώς από τις αρχές Μαρτίου 2023 τίθεται σε ισχύ και η συμφωνία που είχε ανακοινωθεί το καλοκαίρι και αφορά στα προϊόντα mixer της εταιρείας.
Η αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev για την κατηγορία της μπύρας, προβλέπει τις πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για 6 από πολύ σημαντικά brands της ζυθοποιίας: Corona, Bud, Stella Artois, Becks, Leffe, Franziskaner, σε 13 κωδικούς σε γυάλινο μπουκάλι και βαρέλι.
Oπως επεσήμανε ο κ. Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director του Ομίλου Coca-Cola HBC κατή τη διάρκεια εκδήλωσης στο πλαίσιο της HORECA η AB InBev διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της τα 8 από τα 10 κορυφαία brand μπύρας στον κόσμo.
««H είσοδός μας στην κατηγορία της μπύρας, μίας από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ποτών, αποτελεί μία συναρπαστική ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς και τους συνεργάτες μας και υποστηρίζει πλήρως το όραμά μας να αποτελούμε συνεργάτη επιλογής 24/7 για τους πελάτες μας. Η συνεργασία μας με την AB InBev, τη νούμερο 1 ζυθοποιία στον κόσμο αποτελεί μια φυσική επέκταση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων μας, συμπληρώνοντας τη βασική μας δραστηριότητα στα μη αλκοολούχα ποτά καθώς και το χαρτοφυλάκιο Καφέ, Premium Spirits και σνακ που διαθέτουμε»» τόνισε.
Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσίασε και επισήμως πρόσφατα στην ελληνική αγορά τον ιταλικό Caffè Vergnano, διευρύνοντας και συμπληρώνοντας πλήρως το διαθέσιμο χαρτοφυλάκιό της στην κατηγορία του καφέ.
Παράλληλα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε 80 νέες μόνιμες προσλήψεις, ενισχύοντας κατά κύριο λόγο την ομάδα πωλήσεων, με περισσότερες από 1 στις 3 προσλήψεις να υποστηρίζουν την κατηγορία της μπύρας. Αυτές οι προσλήψεις είναι επιπλέον των 50 προσλήψεων για τις εποχικές θέσεις πωλήσεων που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα.
Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, δήλωσε: «Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας, αξιοποιεί πλήρως τη συνέπεια με την οποία εστιάζουμε στο κανάλι HoReCa, τη μοναδική παρουσία μας ευρύτερα σε όλα τα κανάλια, το εκτεταμένο δίκτυο διανομής μας, τις βαθιές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και τις εξαιρετικές δυνατότητες των εμπορικών μας ομάδων. Ευρύ χαρτοφυλάκιό σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν την καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση στους καταναλωτές τους, αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες premiumization που μας δίνει το HoReCa και η καλοκαιρινή σεζόν».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις