Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων

Επενδύσεις ύψους άνω των 120 εκατ. ευρώ την επόμενη τριετία υλοποιεί η Lidl Hellas για το δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της.

Όπως επεσήμανε ο Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Martin Branderburger, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης,« το 2023 ξεκίνησε για εμάς με ενθαρρυντικούς ρυθμούς και συνεχίστηκε με αξιοσημείωτη δυναμική στη συνολική επιχειρηματική μας προσπάθεια». 

Σχετικά με το ζήτημα των τιμών στα ράφια επεσήμανε πως αξιοποιώντας τη διαπραγματευτική δύναμη του δικτύου της η Lidl Ηellas, μείωσε μόνιμα τις τιμές έως και 37% σε περισσότερα από 330 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από όλες τις κατηγορίες food και near food.

«Σύμφωνα με έρευνες που εκπονούμε εσωτερικά σε εβδομαδιαία βάση σε πάνω από 200 βασικά είδη προκύπτει πως είμαστε τουλάχιστον 10% φθηνότεροι από την αγορά» σημείωσε.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων (πάνω 4.000 προϊόντα σταθερά). Καλύπτουν όλες τις προϊοντικές κατηγορίες και αναλογούν στο 80% του τζίρου της. 

Την ίδια στιγμή, συνεργάζεται συνολικά με περισσότερους από 450 Έλληνες προμηθευτές, με το 65% του τζίρου μας να προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα. «Αναπτυσσόμαστε μαζί τους, προωθούμε και ενισχύουμε την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και πέρα από τα σύνορα, σε 31 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ» σημείωσε ο κ. Branderburger προσθέτοντας ότι ο τζίρος από τις πωλήσεις των Ελλήνων προμηθευτών στο εξωτερικό ξεπέρασε το οικονομικό έτος 2022, τα 460 εκατ. ευρώ».

Τα κοτόπουλα και τα αυγά μας της Lidl είναι 100% ελληνικά και τα νωπά της κρέατα προέρχονται στο 100% από Έλληνες προμηθευτές. Προμηθεύεται φρούτα και λαχανικά από 76 διαφορετικούς Έλληνες παραγωγούς. Αντίστοιχα, τα γαλακτοκομικά και τα τυροκομικά της προϊόντα προέρχονται από 16 Έλληνες προμηθευτές, που με τη σειρά τους συνεργάζονται με πάνω από 2.500 μικρούς γαλακτοπαραγωγούς από όλη την Ελλάδα, που τους προμηθεύουν γάλα.

Σημειώνεται ότι η  εταιρεία λειτουργεί τέσσερα logistics centers προκειμένου να εξασφαλίζει τις καθημερινές παραδόσεις, μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις