Παπουτσάνης: 34% αύξηση του κύκλου εργασιών το 2021
Για 6η συνεχή χρονιά, η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοινώνει διψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών
Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοινώνει υψηλή διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών που διαμορφώνεται σε 34% για το 2021, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά ανοδική της πορεία. Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε 54,8 εκατ. ευρώ έναντι 40,8 εκατ. ευρώ το 2020.
Επιπλέον, οι εξαγωγές της Παπουτσάνης καταγράφουν σημαντική αύξηση 70% σε σχέση με το 2020 και ανέρχονται σε 34 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 62% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 13% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Η αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στις υψηλές επιδόσεις που πέτυχε η εταιρεία σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.
Η στρατηγική της εταιρείας σε ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με έμφαση στην αειφορία, στην καθετοποίηση και σε επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας, έχει συντελέσει στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας από τους σημαντικούς διεθνείς παραγωγούς στους κλάδους που δραστηριοποιείται.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
- Επώνυμα Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 12% το 2021 σε σχέση με το 2020. Εντός του έτους, ενισχύθηκε η θέση των επώνυμων προϊόντων (Karavaki, Natura, Aromatics κ.λπ.) στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
- Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 126% σε σχέση με το 2020. Η κατηγορία αυτή ενισχύθηκε από τη μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό κατά το τρέχον έτος. Ειδικά κατά το τελευταίο τρίμηνο, οι εξαγωγές ήταν σημαντικά αυξημένες λόγω της έναρξης υλοποίησης νέων συμφωνιών με διεθνείς αλυσίδες, συμφωνίες που είχαν συναφθεί ήδη από το 2019 αλλά λόγω της πανδημίας καθυστέρησαν.
- Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 24% σε σχέση με το 2020. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και την συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η εταιρεία.
- Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 34% το 2021 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν ειδικά προϊόντα ιδιαίτερα θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις