Philosofish: Η Ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια στη μεγαλύτερη εμπορική εκδήλωση θαλασσινών στον κόσμο
Συμμετείχαν 2.078 εκθέτες από πάνω από 87 χώρες με 68 εθνικά περίπτερα
Την ευκαιρία να παρουσιάσει τις προηγμένες πρακτικές στον κλάδο της ιχθυοκαλλιέργειας και τη δέσμευσή της για υπεύθυνες και φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές καλλιέργειας, είχε η Philosofish κατά τη συμμετοχή της στην φετινή Seafood Expo Global / Seafood Processing Global, που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στην Βαρκελώνη.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εμπορική εκδήλωση θαλασσινών στον κόσμο όπου αγοραστές, προμηθευτές και επαγγελματίες του κλάδου συναντιούνται, για να εξερευνήσουν τις νέες καινοτομίες & τάσεις, αλλά και να συζητήσουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις και λύσεις με σκοπό την πρόοδο και ανάπτυξη του κλάδου.
Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν 2.078 εκθέτες από πάνω από 87 χώρες με 68 εθνικά περίπτερα. Η προσέλευση ανήλθε σε πάνω από 33.000 αγοραστές και προμηθευτές καταγράφοντας ρεκόρ συμμετοχής, το οποίο ξεπέρασε κατά 24% την περσινή επίδοση της Seafood Expo Global, αποδεικνύοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον και την ανάγκη για συνεργασία και επιχειρηματικές συμφωνίες στον κλάδο των θαλασσινών προϊόντων.
Η Philosofish πιστή στο όραμά της να φέρνει το πιο φρέσκο, βιώσιμο και καλλιεργούμενο σε παρθένα νερά, ψάρι σε κάθε τραπέζι, παρουσίασε στην έκθεση τα βασικά της προϊόντα: Τσιπούρα, Λαβράκι, Φαγκρί, Κρανιό, καθώς και τα επεξεργασμένα της προϊόντα, όπως απεντερωμένα και φιλέτα σε διαφορετικές κοπές, μετά και την επιτυχημένη εξαγορά μονάδας επεξεργασίας, σε απόσταση αναπνοής από τις μονάδες παραγωγής.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να υποδεχτούν στο περίπτερο της Philosofish πληθώρα επαγγελματιών, συμπεριλαμβανομένων συνεργατών, πελατών και μελλοντικών συνεργατών. Μέσα από ένα εντυπωσιακό cooking show, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα σερβιρισμένα σε ceviche, ανακαλύπτοντας την υπέροχη γεύση και φρεσκάδα των ψαριών της Philosofish.
Η έκθεση Seafood Expo Global/Seafood Processing Global αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία παρουσίασης των προϊόντων της, ενώ πρόσφερε μια σημαντική πλατφόρμα δικτύωσης και ανταλλαγής τεχνογνωσίας. Η Philosofish από την πλευρά της είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις βιώσιμες πρακτικές ιχθυοκαλλιέργειας, που ακολουθεί υποστηρίζοντας τον σεβασμό για τη φύση και τις θάλασσες με στόχο ένα υγιές θαλάσσιο οικοσύστημα, που διασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα προϊόντων.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις