Έναν... περίεργο τρόπο βρήκαν οι ρωσικές εταιρείες για να μειώσουν το κόστος παραγωγής

Οι αγοραστές στη Ρωσία ενδέχεται σύντομα να δυσκολεύονται να δουν πληροφορίες σχετικά με τα είδη παντοπωλείου που αγοράζουν, με τις δυτικές κυρώσεις να προκαλούν έλλειψη συσκευασιών και μελανιού, κάτι που με τη σειρά του είναι πιθανό να οδηγήσει σε μικρότερες ετικέτες προϊόντων. Οι ετικέτες τροφίμων στη Ρωσία μικραίνουν, με στόχο να εξοικονομηθούν χρήματα και να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα συσκευασίας που ανέκυψαν μετά την έναρξη του πολέμου.

Η αναπληρώτρια πρωθυπουργός της Ρωσίας Βικτόρια Αμπράμτσενκο έδωσε εντολή στην Rosstandart -μια κυβερνητική υπηρεσία που λειτουργεί ως μέρος του Υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου- να εξετάσει τα εθνικά πρότυπα για τις ετικέτες, ανέφερε η επιχειρηματική δημοσίευση RBC.

Οι κυβερνητικές υπηρεσίες έπρεπε να υποβάλουν έκθεση στην κυβέρνηση έως τις 22 Ιουλίου σχετικά με τις πληροφορίες που απαιτούνται στις ετικέτες, οι οποίες περιέχουν δεδομένα σχετικά με το πού κατασκευάστηκε το προϊόν, το καλύτερο πριν και τις ημερομηνίες λήξης.

Το RBC ανέφερε ότι το αίτημα, το οποίο περιελάμβανε διαβουλεύσεις με παραγωγούς τροφίμων σχετικά με το τι απαιτείται στις ετικέτες, πυροδοτήθηκε επειδή οι δυτικές κυρώσεις που επιβλήθηκαν “μετά την έναρξη της στρατιωτικής ειδικής επιχείρησης στην Ουκρανία” είχαν οδηγήσει σε “έλλειψη συσκευασίας και μελανιού”.

Την Τρίτη, η RBC ανέφερε ότι ενώ δεν έχουν υπάρξει ακόμη συγκεκριμένες προτάσεις, μια “πιθανή μείωση” στις πληροφορίες στις ετικέτες μπορεί να περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με το πού κατασκευάστηκε το προϊόν, πότε κατασκευάστηκε και την ημερομηνία λήξης του.

Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν μετά την πλήρη εισβολή του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία οδήγησαν σε προβλήματα συσκευασίας για τους Ρώσους κατασκευαστές, λόγω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού και ελλείψεων σε χαρτόνι και ορισμένα χρώματα, με τις ετικέτες τροφίμων να μικραίνουν σε μια προσπάθεια η Ρωσία να μπορέσει να ανταπεξέλθει.

Εκατοντάδες δυτικές εταιρείες έχουν εγκαταλείψει τη Ρωσία μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία. Πριν καταλήξει να εγκαταλείψει εντελώς τη ρωσική αγορά, το τοπικό εργοστάσιο της σουηδικής εταιρείας Tetra Pak είχε μειώσει τις συσκευασίες των τροφίμων του. Εταιρείες όπως οι κατασκευαστές αναψυκτικών έχουν επίσης διαμαρτυρηθεί για την έλλειψη αυτοκόλλητων ετικετών λόγω έλλειψης χαρτιού.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις