Σε «νέα εποχή» το ούζο Βαρβαγιάννη – Ο στόχος των εξαγωγών
Η εταιρεία που έχει παράδοση 160 ετών στοχεύει στη διεύρυνση της εξαγωγικής της δραστηριότητας
Με ανανεωμένες ετικέτες στα προϊόντα της και στόχο για εντονότερη παρουσία στην εγχώρια και αλλά και διεθνή αγορά η εταιρεία Βαρβαγιάννη καλωσορίζει μία νέα εποχή.
Παραμένοντας πιστή στην παράδοση 160 χρόνων, η οικογένεια Βαρβαγιάννη βαδίζει στα βήματα που χάραξε ο Ευστάθιος Βαρβαγιάννης από το 1860 όταν έφτασε στο γραφικό Πλωμάρι της Λέσβου. Με πολλή αγάπη και μεράκι, η εταιρεία Βαρβαγιάννη επιλέγει προσεκτικά αγνά, φυσικά υλικά, τα οποία σε απόλυτη αρμονία με την ιστορία και την παράδοση αλλά και με την χρήσιμη συμβολή της τεχνολογίας οδηγούν στη δημιουργία ενός εκλεκτού ελληνικού ποτού, του ούζου, με το οποίο το όνομα της εταιρείας Βαρβαγιάννη έχει καταφέρει να ταυτιστεί παγκοσμίως.
«Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθόλη τη διάρκεια του χρόνου» δήλωσε ο Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των τριών Διαχειριστών της εταιρείας Βαρβαγιάννη κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε μαζί με την εταιρεία Trikalinos, αμφότερες μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Οι εξαγωγές
«Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό» πρόσθεσε ο κ. Βαρβαγιάννης.
Σημειώνεται πως οι εξαγωγές αποτελούν αυτή τη στιγμή το 25% του τζίρου και της παραγωγής της εταιρείας και κινούνται με αυξητικούς ρυθμούς.
Η «Βαρβαγιάννη» την προηγούμενη χρονιά είχε να αντιμετωπίσει το αυξημένο κόστος παραγωγής λόγω ανατιμήσεων κυρίως στις φιάλες – με τις οποίες αντιμετώπισε πρόβλημα και στον εφοδιασμό τους- οι οποίες ανατιμήθηκαν περί το 30% ενώ και το χαρτί έφτασε να ανατιμηθεί ακόμη και κατά 100%. Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε σε μετακύληση μέρους των αυξήσεων αυτών και στο τελικό προϊόν, κατά 8% στο τέλος του 2021 και άλλο 8% τον φετινό Μάρτιο και ενώ από 2014 έως τότε δεν είχε προχωρήσει σε καμία αύξηση τιμών.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις